utorok 4. septembra 2007

Z Leinho denníka...

"Pani profesorka, musíme ísť do riadiťeľne?" No "SUPER"!!! Som v RIADITEľNI!!! Okok, tak všetko pekne poporiadku... Sedím si takto na jednej z extra nudných hodín a so zlatým spolužiakom si vymieňame žhavé pohľady... Po 10-tich minútach, zrazu vstal zo stoličky a ja som ho ako zmyslov zbavená, nasledovala... Rýchlo sme sa k sebe priblížili a začali sme sa bozkávat... To bolo uuužasneee!!! Začal mi bozkávať krk a šiel až do výstrihu... Bol najlepší!!! Nechcela som aby to skončilo, ale do reality ma prepral profesorkin krik, že máme ísť okamžite za dvere a počkať tam na ňu, kým zadá triede robotu a pôjdeme za riaditeľkou. Zostali sme sami na chodbe na radiatóri a neviem ako k tomu došlo, ako som vôbec po takom strese mohla na to mysleť, ale pokračovali sme v tom, čo sme začali v triede, bol to bláhový pocit!!! Keď vtom ma zase prebral profesorkin krik... To už rozčúlilo aj Dávida a už len v diaľke v eufórii počujem, ako na ňu kričí, či nás nemôže nechať aspoň chvíľu osamote!!! Dosť trúfale... tak teda kráčame ruka v ruke do riaditeľne s krásnym pocitom a obavami zároveň...

glittery!

4 komentáre:

Adamko povedal(a)...

no pekne, pekne cisty romance - style :D hehe gj

Anonymný povedal(a)...

pocuj Dee, odkial to je? tusim viem, ale nie som si ista, inak: pekne pekne : aj ja by som pokracovala :P:D

Dee povedal(a)...
Tento komentár bol odstránený autorom.
Dee povedal(a)...

lesiii, to mam z leinho dennika a to 100% nepoznas;) a skade si myslis ze to je???:D