sobota 27. júna 2009

Po vysvečko s úsmevom =)

...alebo pospomínajme si, akí vieme byť niekedy vtipní :D VÝROKY
A pridávam k nim ďalšie;)


Riči: "Počkaj, tu si špinavá!"
ja: "Od čokolády?"
Riči: "Nie, ešte z obeda, od čokolády si tu..."

Tato: "A kedy máte stužkovú?"
ja: "šiesteho"
Tato: "Dúfam že to neni streda, lebo vtedy mám squash!"

Lenka: A kto ti to daroval?
ja: Endy.
Ona: Enrik?
ja: Nie! Endy!
ona: No veď Enrik!
ja: ENDY!
ona: Enrik?
ja: ANDREJ!!!
ona: ahaa

Lenka v podnapitom stave: Chceš roztiahnuť gauč alebo pizzu?

Lenka na matike: "Akože, nechcem profku odtiaľto vyhadzovať, ale už by som si rada zahrala karty!!"

Lenka: "A kam odišiel ***?"
ja: "*** je debil..."
Lenka: "Aha, *** odišiel do svojho sveta..."

Jergušov kamoš č.1: "Nechápem, ako sa v Pokémonoch z toho malého pokébalu stal ten veľký..."
Jergov kamoš č.2: "Ty si asi ešte nikdy nemasturboval, čo?"

profka litiky triede: "Ale čo, dnes nieste retardovaní!!!"

profka litiky Mišovi: "Tak Mišo, už radšej hovor ty, lebo ešte ma tu obviníš zo sexuálneho obťažovania."

profka bioly: "Kdo chce písať dneska písomku z vtákov?"
Vinco: "Z akých vtákov?"
Mišo: "Tak z toho tvojho asi ne..."

moja ségra: "Ježiši Deni, no to je hrozné, vyskoč z okna!! ...Otvorím ti ho?"

moja Mutti: "Tak a obleč si niečo pekné a sexi!"
ja v záchvate skromnosti:D : "To mam ísť NAHÁ???"

Vinco v debate o bungee jumpingu: "A z J&T sa skákať nedá?"
ja:" No jo, ale iba bez lana..."
Vinco:" to poznám! ...ako sa to volá?" (mysliac base jumping)
Šajmi: samovražda?

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

super :D