streda 29. augusta 2007

Battle ZENY vs CHLAPI!!!

Z knihy "Muži sú z Marsu, ženy z Venuše":
Mužský jazyk:
...Som hladný= Som hladný
...Nudim sa= Pod sa milovat.
...Pekne saty=Pekny zliabok medzi prsiami.
...Chces ist do kina?=Potom by som sa s tebou rad miloval.
...Co sa stalo?=Tusim sex dnes neprichadza do uvahy.

...Zavolam ti=A potom sa budeme spolu milovat. glittery!



Ked sa nad tym tak zamyslam, existuju rozne typy "chlapov"... Nerada zaradujem ludi do skupin, tak mi to snat prepacite:)
Pán "Vetroplach"= Nechce sa viazat, alebo vycuva s dakou traaapnou vyhovorkou, ze nieste jeho typ ci co... Moze byt super kamos, ak od neho neocakavate nic viac;)
Pan "Citlivy"= Straaasne mily chalan, ktory vas ma fakt rad ALE... Nezdielate jeho nadsenie v tejto oblasti... A je to fakt smola, lebo je fakt uzasny a nechcete ho ranit... Pre neho je cruellest dream- reality...
Pan "Namyslený"= Ohohooo, tento chlapik si myli, ze sme z neho cela paf (smola, NIESME:D) a ze akonahle vam povie nieco pekne tak vas zbali a potom nasleduje uz len... krasna, mäkka poslet... Ale smola, fešáci, my baby nesme take blbe, jak sa tvarime!!!
Pan"Vtipný"= Cool typek, vecne plny humoru (tym nemyslim tych "trapnych" co sa za kazdu cenu snazia uputat...), vie vas rozosmiat vzdy a vsade... Ale odtial potial, yo?;)
Pan"Doterný"= Aaagh, tu by som vedela napisal roman!!! Fuuurt vas otravuje, mysli si jak ho zboznujete (NEZBOZNUJETE!!!), a jaky je uzasny ale je tu jeden problem... VY si torozhodne NEMYSLITE!!! Dobra rada: POVEDZTE MU TO!!! Ja na to nemam:D
Pan"IBA-KAMARAT"= Kedze su baby dost rafinovane, je dobre mat v zalohe takeho "ibakamarata"... Vzdy ho mate "po ruke" ked daco potrebujete (ludovo poevdane ho VYUZIVATE)... Dobre nie? O:-) Aj ked hnusne!!! Som proti!!!
Pan"Normalny"= Ano, aj taki su... Dakujem ti boziiicku:)))) glittery!


Este jeden postreh co sa tyka "opacneho pohlavia"... Moja oblubena veticka "Vela reci, ziadne ciny" ...:D:D:D To neni fer:D

1 komentár:

Adamko povedal(a)...

Haha milo povedané a že netriediš ľudí do skupín... gj:)