nedeľa 28. februára 2010

Good Charlotte ... ♪ lali lali laaa ♫ ♪ ♫


Break apart her heart, Predicitable, Say anything, Broken hearts parade, Girls & Boys, Lifestyle of rich & famous, The river a mnohé ďalšie a ďalšie pesničky od Good Charlotte. Vyhrabala som ich nedávno zo zaprášenej kopy dávno nepočúvaných CDčiek. Milujem ich hudbu!!!

Všetko sa to začalo v roku 2004 v lete. V Rakúsku som sa zoznámila s vtedy len 12 ročnou babou Courtney z Kanady. Super baba, čo vám budem klamať, a počúvala tak nechutne dobrú hudbu, že som sa okamžite naň namotala. Nedalo sa nič robiť, kto je závislý, svoju drogu proste POTREBUJE. Paradoxom je, že 1. CD od Good Charlotte som dostala od mojej kamarátky-hiphoperky (doteraz nechápem, čo u nej robilo:D) a hneď som vedela, že toto je pre mňa to pravé-orechové =) Je to aj jediná skupina, ku ktorej sa pravideľne po niekoľkých mesiacoch vraciam. Tie texty, tá geniálna hudba na KAŽDÚ príležitosť, ten spev, tie ÚÚÚŽASNÉ bicie a gitary. A najlepšie na tom je, že ich texty aj dávajú ZMYSEL (áno, je v tom trocha narážky na hudbu dnešných čias!) !!!

Tá Coutrney ani netuší jak skvelo obohatila môj hudobný život =))) Škoda, že ju už nemám šancu stretnúť :)

Žiadne komentáre: