pondelok 21. júna 2010

Všetci stresujú a ja sa len smejem

Tak presne takto u mňa vyzerá obdobie prijímačiek na VŠ.
Všetci stresujú jak sa im to nedarí a ja sa len smejem, že nerobím vôbec nič a ajtak mi strašne ide :) Viem, čudný životný postoj hlavne pre mňa, ktorá vždy za všetko stresuje a učí sa a tak.
Tak som si jedného dňa povedala, že DOSŤ!, ja mám už prázdniny a strašne sa mi nechce učiť na prijímačky. A tak som sa neučila.
*MANAŽMENT- na študujnom ma tetky len chvália, že aká som ja inteligentná, keď som tie prijímačky tak geniálne napísala a že ma 100% vezmú. No budiž, to by ma aj potešilo:)
*EKONOMICKÁ- v hesle: "Však ja sa na ňu učiť ajtak nebudem, je to beznádejné, keďže kamoš, čo tam chce ísť sa na to učí už mesiac a ajtak musím o pol hodku skôr odísť lebo mám ďalšie prijímačky a ajtak na tú školu moc nechcem ísť". A čo sa stalo? Len 10% všetkých uchádzačov spravilo prijímačky zo všetkých častí. A kto bol medzi nimi? Samozrejme, JA. No, ja som sa musela tak strašne smiať keď som to zistila :D Ale úpne najviac:D A to som mala jazyk lepší než ten kamoš a ekonómiu rovnakú, len tú matiku som mala menej ale ajtak!!!:D NA to, že som z nej ani nematurovala:D Btw., vzali ma :D (ostatné ešte neviem)
*MARKETING- sranda, o pol 18tej som tvorila reklamu, čo som bola už od pol 6tej rána hore. Najviac sa mi nechcelo! Ale tiež som dopadla, napodiv, celkom faaajn :)

Takže uvidíme!!!
Všetci stresujú a ja sa len smejem :)
A tak si to užívam, že sa konečne aj mne darí :))
ALEBO!!!
Žeby som bola prirodzene nejako hyperinteligentná? :)))

Žiadne komentáre: