nedeľa 30. decembra 2007

Prečo slzy nezamŕzajú (?)

Sedela uprostred ulice a plakala... NIE NIE NIE!!! Nechcem tu žvaniť o hovadinách tomuto podobných :P
Idem si tak s kamoškou po ulici, kŕče smiechu nad niektorými osudmi sprevádzané slzami(to ja vždy keď sa smejem, začnem plakať:D). A potom sa mi v hlave zrodila veta z nadpisu. Prečo slzy nezamŕzajú?

Bola by to sranda. Zamrzlo by nám celé oko potom, nie?:D Alebo tá "tekutina", čo máme v očiach je niečo ako nemrznúca kvapalina do ostrekovača áut??? Fakt neviem!!! Ale myslím, že by som nechcela, aby mi zamrzlo oko:D

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:o) ani ja by som veru nechcela, aby mi zamrzlo oko... a inak, dobra uvaha :D nad tym som sa este nezamyslela :o) co inak robis na silvestra?

Dee povedal(a)...

ale idem do mesta:D a co ty?:D

Anonymný povedal(a)...

ja som bola domka