sobota 17. mája 2008

Piatok 13(+3). ?

No, fakt som sa nenudila ani minutku:) Ale za jakú cenu...?

Všetko sa začalo mojim výstupom z trolejbusu, kedy som zaznamenala fakt, že v mojom okolí dačo kvapká a môj zvedavý pohľad zablúdil k mojej taške. Nodoriti... Náramne sa ospravedlňujem malým škôlkarom, ktorí boli svedkami môjho nehanebného vyjadrovania sa;) V taške mám jazierko... tekutina z flaše sa vybrala na svoju púť okolím (doriti, jaké kraviny a prirovnania tu hádžem... fetujem?), plávajú zošity, pláva desiata, pláva komplet premočená čokoláda, ktorú mám darovať kamošovi, lebo ju odo mňa vyhral v stávke...
Preskočím kraviny, ale verte mi, že dnes na čo som siahla, to som pokazila, zničila, poškodila, premočila gate na telesnú atď atď atď... Jaj, a jasne, po škole som sa premávala v Matiných ružových(!) kraťasách na telesnú...
Prišla chvíla presťahovania sa z našej triedy lebo sa bude upravovať na matury... Fajn, mám plnú náruč vecí a až potom ma napadlo, že doriti, šak ja som tam zabudla tú ČOKOLÁDU!!! Ale po úmornom hľadaní sa našla (nepýtajte sa). Potom písomka z neminy... zabudla som podotknúť, že papierik so slovíčkami sa mi ROZMOČIL(a vyletel von oknom)... NIČ z posledného cvičenia som nevedela (šak, kto by vedel vetu "znečistenie prostredia je spôsobené popolčekom, výfukovými plynmi, olovnatým neviem čo, neviem čo, neviem čo..." lahké, ne?) a úpne deprimovaná ležím na G a čakám na telesnú... Akože, ak by mal dnešok takto pokračovať tak fakt NECHCEM vedeť, jako prídem home...
Po telesnej dávam kamošovi už-spomínanú čokoládu. Keby som nevedela, že je to pravda, ani jak by som si neverila, čo sa jej všetko stalo:D

Idem na Video-podvečer ku Super-známemu. Presne krásne si načasujem busy aby som stíhala a vyjdem z domu a vybije sa mi mp3ka... Vrátiť sa hore po nové batérky je to posledné čo stíham, tak musím prežiť bez nej. Bus som stihla a pripravujem sa na prestup. KONEČNE som našla ďalšiu zastávku a prichádza bus... "porucha vozidla"... ďalší ide o 20 minút... One disaster after another... Dee, buď silná, nezúr, zvládaš... Tak KONEČNE som k nemu došla a dostala som upozornenie, že jeho pes (nie PeS:D) strašne šteká a mám sa držať ďalej. Vojdem, zbadám psa, ten sa ku mne pritúli a začnem ho hladkať:D Ok, ide sa na film. Ľudia, ak ste ece nevideli EuroTrip tak možem len a len odporučiť!!! To je TAK ÚŽASNÝ FILM!!! Proste úpne môj žáner, šak chápeme sa:D Doriti, ja som sa tak nasmiala:D(hej, teraz si už hodinu vkuse pušťam Scotty doesnt know:D)
Ok ale k veci... Dnešok bol zvláštny, ako ste si už iste všimli z môjho slohu tuná a ece som nepísala o svojej úchylke v rozlievaní nápojov (piva, či nealkoholických, to je jedno, hlavneže je to tekuté a dá sa s tým všeličo stvárať), ale... Normálni ľudia keď pijú, tak pijú... JA keď pijem... tak som mu trošku pooblievala dlážku (promiň:)). Trapas, ja viem...
Stretám sa s babami a ide sa na BABSKÚ JAZDU (ehm, meškala som "len" hodinu a štvrť) :P V podniku som si dávala riadne bacha čo robím so svojim pohárom a snažila som sa ruky držať spustené po bokoch. Pre istotu:D
Čuduj sa svete, ale okrem toho, že som zaspala v trolejbuse (od vyčerpania...?), sa mi už nič zlé neprihodilo!!!

Fajn, dúfam, že už ste neumreli od nudy pri čítaní tohto tu hore, lebo fakt by som všetkých tých ľudí nerada mala na svedomí, alebo by ma prenasledovali ako M...(neviem jak sa volala, Mišumi?) v tom filme Clona... A to by som teda fakticky nechcela :/

6 komentárov:

bonetrasher povedal(a)...

nevadiii :) no zly den :)... tak mozno trosku este horsi :D
ale ta cokolada je vyborna, dakujem, mnam :P

Adamko povedal(a)...

Ajaj, kazdy ma zle dni :) ale o to viac radosti prinesu tie viac menej neskazene " " :D

Dee povedal(a)...

vazne? to je super, lebo keby sa aj ta cokolada rozmocila, tak ma fakt drbne:D

...ale zase ten den nebol zly O:-) mne sa naaaahodou celkom lubil:D a nebola nuda:P

Anonymný povedal(a)...

rada zatajujes fakty? dží

Dee povedal(a)...

hlavne tie podstatne a strasne rada, to budem mat asi po tebe :P

Anonymný povedal(a)...

Nevraveli ste že tá čokoláda sa našla v ****? ( komentár prešiel službou na zatajovanie informácií;) )