streda 17. februára 2010

I´m dreaming


Zrazu mi celý svet zastal. Nechcem vedieť, ako som vtedy asi vyzerala...
Niečo mi povedal, konkrétne mne, tak som sa naňho pozrela. Z môjho uhla pohladu mu bolo celkom dobre vidieť do tváre a... vtedy sa to stalo. Primrazilo ma to asi na 2 sekundy (alebo minúty?) než som sa spamätala a odvrátila pohľad. Tie oči...........

vyzeral presne ako ON. Mal PRESNE TAKÝ ISTÝ POHĽAD!!! To snáť ani neni možné!!! Môže sa niekdo tak veľmi podobať na niekoho iného??? Booože, viete si predstaviť koľko mi to dalo námahy sa potom na neho stále nepozerať? Hľadala som rozdiely. MUSIA nejaké byť, však to neni možné... a objavila som.........

rovnaký úsmev. Nesmiem (alebo musím?) ho už nikdy stretnúť!!! Alebo ešte aspoň raz... jediný posledný raz....................

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

Páči sa mi to :o)