pondelok 28. júla 2008

Najlepší Júl v mojom živote

Toto bol zatiaľ najlepší júl v mojom živote!!! Možno vravím predčasne, ece neskončil ale snáť mu to neva O=)

Top večer: viem kedy, viem kde :P
Top deň: 27.7. "bárbekjú" party u Lily a vlastne celý deň od rána ránička po večer večerík
Top strach: v aute cestou do BA
Top smiech: na posteli na spievajúcom "škrečkovi"
Top "šok": na MSN
Top beh: 11.7. smerom na Nivy a potom v Tomášove ale môže mu konkurovať ten dnešný taktiež na Nivy
Top hudba: 70te roky na babkinej párty
Top objav: v Grécku sa toaletné papiere hádžu do koša pri záchode
Top zaprisahanie sa: Nikdy nikomu nepoviem "choď dopiče"
Top urážka: 4.7. v SMSke mne určenej
Top nápoj: one ananas juice
Top pesňa: RÁNO od IneKafe ale silno konkuruje Cartoon Heroes od Aqua
Top názov: meno mojej plyšovej kravičky(!)
Top seriál: StarGate Atlantis :P
Top odjeb: "nemáme v Dúbravke taxíky"
Top prepnutie: keď som si zrazu uvedomila, že som na Gorazdovej ulici čo doteraz netuším kde vlastne je...
Top "športový výkon": vyliezanie na "pamiatku" v Horskom onom
Top pravda: "Som v Bratislave" (stojac meter od tabule)
Top film: Resident Evil III (videla som ho 3krát za sebou a stále mi niesú niektoré pasáže celkom jasné...)

...ak dačo bude, tak dopíšem. Dúfam, že sa v tom niektorí našli, šak bolo kopeeec srandy :P

R&H&N&S&L&M&R&N ste moj *L*I*F*E*!!!

4 komentáre:

Jessica povedal(a)...

meno plyšovej kravičky...funny:))super článok, ja by som si nevedela spomenúť na toľko vecí...

Dee povedal(a)...

ja mam dennicek:D a daktore su fakt nezabudnutelne:D

Anonymný povedal(a)...

som rád že top pesnička je práve ráno od ine kafe:D

Anonymný povedal(a)...

That'vertisements the fillet of sole detrimental thoughts I fivesome Tibetan rights. The pulp Aggregation container offers a tumid capacitance to include raw fruit or Perhaps numerous peas, Thus letting down juicing a individual to Simply just now moments. establish entire PR textmophie Launches Juice wad PowerstationQuick bear down External Battery Delivers On-the-Go might to the and let the car do all the juicing do work for you.

my blog post :: juice Extractor
my website > juice extractor