sobota 27. júna 2009

...a osud vás spojil pevným putom dohromady!

Náhoda je blbec.
Náhoda dokáže potešiť, prekvapiť či zhroziť.
Záleží od uhla pohľadu, nálady a človeka:D

*Silvester*

"Čáááu, stretneme sa? A som tu aj s kamošom, nevadí, zoznámite sa!", volá mi značne podnapitý kamoš. Tak som sa zoznámila s jeho kamarátom G.Ktorý bol taktiež značne podnapitý ale neva, ajtak ho už nikdy neuvidím, 3 minúty stačili:D

*pol roka na to*
"BigFree, nepomohol by si mi s Pascalom na informatiku? Som z toho lama a ide mi o známku..."
"Jeedja, prepáč Dee, ale ja pascala neviem, ale dám ti kontakt na jedného kamoša, on ho ovláda."
Tak som dostala kontakt na "jedného kamoša", pri ktorom som o pár dní sústavného dobiedzania (či by to nešlo, že by mi to ON celé spravil atď. O:-)) zistila, že je to G :D

*Nikdy som nemala nejak zvlášť potrebu sa s ním stretnúť, alebo ísť von, alebo ja neviem. Stále sme si však občas písali. Také formality jak škola a tak. Vravím, nemáme potrebu sa stretávať:D Jediné, pri čom bola reč o stretnutí sa, bolo, že "nechajme to na náhodu"*

*Včera*
Sme boli s triedou v Medickej. Ležím na deke, dakdo do mňa furt šťuchá ale všetci sa tvária nenápadne, keď mi kamka povie, že spolužiak sa práve rozpráva s G.
G???
No nech oplešiviem(och nie, prosím nie:/ ), to je ale haluz!!! Tak bežím za nimi sa predstaviť, že ja som vlastne JA!!!
Zasmiali sme sa na náhode:D A spoznal ma... že také vlasy ako ja nemá nik:D

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

nahoda je podla mna osud :o)

Dee povedal(a)...

aj ja si mysliiiim, muheheeeee :P