utorok 18. augusta 2009

Iná mentalita (alebo Terchovský budzogáň - pokojne sa tomu názvu zasmejte:D)

HorkýžeSlíže:"Terchová, máte čo jesť?"
Terchová:"Heeeeeej!!!"
HS:"Terchová, máte čo piť???"
Terchová:"Heeeeeej!!!"
HS:"Terchová, máte čo fajčiť?"
mierny úsmev,Terchová: "Heeeeeeeej!!!"
HS:"Terchová, máte čo trtkať???"
Terchová:"Heeeeeej!!!"
HS:"Pretože zajtraaa, nastane konec svetaaa!!! Lebo do TERCHOVEJ(!) príde OFFSPRING!!!"


A čo tomuto predchádzalo? príchod do Terchovej(! ale nič proti:D) na festival. Už pri vstupných "bránach" nás privítali asi 13 roční košičania a brali mi stan so slovami že mi pomôžu a iba nás ako jediných Blavákov majú radi...
Ľudia ožratí na sračky už o 18:00.
Ľudia, ktorým keď poviete "neodleješ pivo?" tak ho odlejú.
Ľudia, ktorých keď sa spýtajú, či nemajú papieriky na hulenie síce povedia "nie" ale ako odškodné vám dajú pol flaše vodky.
(ehm ehm, nie všetky situácie sa stali mne osobne:D resp. zatiaľ iba s košičanmi:D)
Ľudia, ktorí keď zakričia "hovnooo" sa začne to slovno melodicky ozývať zo všetkých kútov stanového mestečka.
Ľudia, ktorí k vám zrazu dojdu, povedia vám, že máte pekný nos(!) a rozhovoria sa o svojej bývalej čo ich podviedla.
Ľudia, ktorí sú s vami kamaráti.

Kto nezažil, nepochopí..... :D

Ale dobre mi to padlo! Fakt, mrtne som to potrebovala :)

:::ČO DOKÁZALA ANALÝZA??? ...ANALÝZA DOKÁZALA HOVNO!!!:::

:D

Tak!

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ooooooooooooou :D bolo super :)... fajne fajneeeee :) dufam ukazes nejake fotecky, nech mam z toho aspon nieco aj ja :D

Dee povedal(a)...

jaaaaaaj nemam fotky, teda iba dve:D a to je ze je strasna tma a druha je zo stanice:D nemala som fotak, promin;)

Sančo povedal(a)...

nemam rad mrte ozratych ludi, vadi mi to... toto leto som len pomyslel na papieriky a skoncil som v neznamom stane s cudzimi ludmi s metrovou vodnou dymkou....na pohode :)

Dee povedal(a)...

prva veta- ani ja:D
tak to mas super, len si si pomyslel a bolo:D to ti zavidim, ja si pomyslim a ostatni ma poslu doriti:D

pali povedal(a)...

vitaj vo svete festivalov :)
to o tom hovne, to je hra ze ked to zacujes musis to zakricat hlasnejsie, ale na budzogani to moc neficalo :( iba sem-tam, na inych festoch to vkuse pocujes :)

Dee povedal(a)...

pali: cooo diiiik, som nevedela o com to je a nevies nahodou aj jak to vzniklo?:D teda kde a kedy?:D:D:D