sobota 5. septembra 2009

I need help!!!

Je to max od veci ale pre mňa to veľa znamená O:-) Lebo, ak sú nejakí jedinci niekde na hranici normálnosti čo ma čítajú, tak si iste všimli, že posledné články sú "pochmúrnejšie", t.j. nehýria farebnosťou. Je to ale z úpne jednoduchého dôvodu. Mne sa dačo stalo s blogom keď som si premieňala pozadie (do compov som totálny pako O:-) ) a teraz nemám na výber ANI veľkosť písma ANI farby :(((

Strašne trpím, plííííís help!!!

It all went wrong... again... so, welcome in your life, Dee:D

5 komentárov:

Adamko povedal(a)...

Halooo ja este zijem!!:D

Dee povedal(a)...

jeeeeee, tak toto bol fakt perfektny koment:D:D:D bozinku, ty sa nezapres:)))
Akurat asi pred hodinou si ma "napadol", lebo kukam v telne Gympl a ty si mi o nom vravel kedysi daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaavnejsie;)
:)

pali povedal(a)...

neviem v akom jazyku to pises, ale ucil som sa CSS, HTML tak ti s tym mozem pomoct ak chces

Adamko povedal(a)...

cooo :) takto som ti koloval v hlave?:D heh :) nj inak ked s tym chces help napis ;-)

Dee povedal(a)...

BF: jasne napisem dakedy, neboooj:D :)
PALI: tak to sme dvaja co to nevedia:D:D:D ja som nic neprepisovala, teda iba obrazok na pozadi a inak nicove nic =O