utorok 22. septembra 2009

Naši teď kukajú horor ale ja sa bojím (a NUDÍM!!!) tak píšem :D bla bla bla...

Kukám, že v poslednej dobe som sa na blogu nejako rozpísala!!!
Veľa píšem preto, lebo sa doma sama nudievam... Učiť sa mi nechce, dnes som si celý deň čítala (Nov- je to strašná kravina... ale ajtak fandím Jacobovi;)), rozprávať rozprávam ako tak, ale na typické vykecávanie to ešte stále nieje:D Asi preto furt vypisujem... O účtoch smsiek ani nevravím:D Za 2 týždne ich z môjho mobilu odišlo 60 O:-) Lali lali laaa O:-)
Odkedy mi vybrali mandle (pre rozumnejších ľudí- NIKDY nechoďte na výber mandlí!!!) schudla som 2 kilá za 4 dni (a nemyslím si, že mandle su až také ťažké). Cítim sa jak anorektička. Daktoré baby budú mať problém, že sa nevmestia do svojich šiat na stužkovú, ale do tých mojich sa vmestím ešte aj s tuleňom grónskym! :D


Trefná reklama:
Máte nízke sebavedomie? Ja vám ponúka riešenie! Dojdite ma navštíviť! Potešenie bude na oboch stranách! Ja sa poteším, že mi niekdo bude niečo rozprávať a vy sa potešíte zisteniu, že ste (MOMENTÁLNE;)) najkrajšou osobou v miestnosti :P
Takže asi viete jak na tom som:D

Sama uprostred celého vesmíru, kde každý náhli sa a nemá čas. Ja ich môžem iba pozorovať......... Cez okenné sklo..........


Dobre, dobre! Viem, že mi už šibe, tak si idem radšej znova čítať!!! ;)

7 komentárov:

dievča bez mena povedal(a)...

:))))
toto bolo dobree :))
tieto pocity dokonale poznam..
faza cislo jeden- skucim ze som chora, neviem sa ani pohnut, neviem poriadne prejst na wc, nechuti mi papat... (fakt inak v odpadavani pri vysokej teplote som expert...aj na wecku sa mi uz podarilo prerazit hlavou devre :)) ...a u mna velmi vysoku ani netreba- tak 38,5 dokonale staci...
faza cislo dva- okolie pochopilo ze som chora, stara sa, vari cajiky, vytlaca pomarance..a ja som pochopila ze sa to da statne "vyuzivat" :))
faza cislo tri- uz ani to "vyuzivanie" tak nechuti, chcem niekam ujst, hoci aj skocit z okna, len nelezat v posteli ale ist medzi ludi..strieda sa skepsa so sialenstvom v sprievode stavov- "sibe mi" .... predokladam ze asi v tom stadiu si bola ked si tento post pisala :)))
.
Mimochodom, viem ocenit veci aj strucnejsie, ale tiez sa teraz riadne nudim :)))))

Dee povedal(a)...

jeziiiiisi, teraz sa smejem zase ja:D:D:D (na tych dverach a wcku:D)
tvoju fazu cislo 3 prezivam uz tyzden:D skvele si to odhadla;) :)

nevadiiii, super ze nebolo strucnejsie, lebo teraz sa nudim zase JA tak mam co citat:D a idem kuk na tvoj blog, aj ked posledny tyzden som tam uz parkrat zabludila;) (ale pochvalit ta vlastne mozem aj u teba "doma" ;))

dievča bez mena povedal(a)...

:)))))) haha... si ma pochvalila diky!
inak sa mi pacia tvoje clanky, take tie nejasne... zasnene... bez konkretneho obsahu..
take su najlepsie lebo len ty vies o com pises a my si mozme fantazirovat ako sa to nam hodi.. ja vela takych clankov nemam ale u teba sa mi to paci :)

a to WeCko a moja hlavka- to sa vazne stalo :)))
nasiel ma bracho lezat na zemi, nahu, ked som sa preberala :D
som proste odpadla po docikani (slaba z choroby, nizky tlak, tma pred ocami a bum) ta rana hlavou do dveri ma prebrala - hned nato on prisiel, a doteraz si zo mna robi kvoli tomu srandu :))))
vraj vzdy viem kde a ako mam odpadnut :D
raz aj v kostole, presne tak aby som sa prebrala s totalne dolamanym ramikom od okuliarov- to vraj lebo som chcela nove a toto bolo presvedcive :))) a este som uplny expert v narazni do zarubni... toto posledne fakt neviem ako sa mi dari, ale ked raz denne nenarazim do zarubne tak to nie je normalny den :))))

a zase zdlhavo, ale aspon sa nenudis :D

Dee povedal(a)...

:D:D:D:D uplne sa smejem, ale tak v dobrom, nie skodoradostne, chapes;)

jejda s tebou musi byt sranda:D:D:D
s tymi okuliarmi to bolo vazne cool, aj ja ta z toho mimochodom podozrievam:D
pripadam si taka strasne bezvyznamna ked odpadavam len u lekarov:D

zarubne:D:D:D teraz si ta predstavujem taku 2a pol metrovu aby si vobec mala sancu do nej narazit:D:D:D
mne sa raz sikovne podarilo naburat do znacky Reserve ked som sla od babky a ona bola na balkone tak som jej kyvala a kyvala a kukala na nu a zrazu si pamätam, ze lezim na zemi a boli ma hlava:D

achhhh, toto je moj najdlhsi koment:D

dievča bez mena povedal(a)...

chapem, chapem :)))
moj kamarat ma na to krasny vyraz: "nesmejem sa na tebe, ale s tebou" :))))

inak ale ja takmer dva a pol metra aj mam :DDD
aj ked vacsinou narazam do zarubne zboku :)))
a raz sa mi podarilo priamo do presklennych dveri spredu a hned za tymi dverami stali spoluziaci, tak mali smiech a temu na pol dna :)))

Dee povedal(a)...

kamarat ma pravdu:)))

len na pol dna??? jejda sa im ani necudujem, snat si sa bavila s nimi:D lebo to je teda fakt uz SMOLA narazit do PRESKLENNYCH dveri:D:D:D dvihas mi sebavedomie, lebo viem, ze niesom jedina taka "nesikovna" :)))

Dee povedal(a)...

teda, to nemalo byt v zlom!!!
tak v dobrom, ze niesom v tom sama:)