pondelok 7. septembra 2009

ŠŤASTIE, alebo Už len čakám kedy ma aj pes oští... :D

Šťastie.
Symbolizuje ho štvorlístok, podkovička, prasiatko, úsmev alebo proste to, čo si zo mňa veľmi rado robí prdel. Nieee, samozrejme, že som šťastná vo svojom živote, mám kde bývať, čo jesť, koho búchať po zadku a z koho si robiť prdel...:D Ja len... teraz myslím to INÉ šťastie, také to, keď sa naučíte len 3 maturitné otázky a jednu z nich si aj vytiahnete.
V tomto som strašná smoliarka:D Zrovna ja si nevšimnem, že keď chcem vyjsť zo skenovacej búdky tak mám počkať na zelené svetlo, a vyjdem ece na červené, rozozvučí sa alarm a ochranka (s pištolami:/ ) ma začne prešacovať jak AlCaponeho...
Zrovna ja ochoriem v deň playback vystúpenia, kamoškinej stužkovej, najväčšej žúrky, divadelného vystúpenia, začatia výletu... vyberte si, je toho veľa:D
Vždy keď sa na dačo teším a vy tam budete tiež, vedzte, že sa to konať nebude;) Pretože veci, na ktoré sa teším JA, NIKDY nevyjdú:D:D:D
Vraví sa, že keď dakto povie:"Toto sa môže stať iba mne!", tak sa mu to stalo prvýkrát. No vedzte, že keď to poviem JA, tak sa mi to stalo asi tak pred mesiacom:D
Nechcem aby ste ma lutovali, pobavte sa so mnou, aj ja sa bavim:D

Tak moja Sprechstunde je u konca, danke fur die Pozornosť:D Haben Sie gute Zeit!!! :)
P.S.: A mám strašnú smolu, že sa neviem správať normálne. A adekvátne k svojmu veku:D (veď viď vetu pred P.S. :D)

Btw.: tento článok píšem v lietadle a teď len, že:"šak sa otočím dozadu, na tom predsa neni nič divné, každý to robí" a šlahnem sa o dvihnuté operadlo sedadla do pery, ktorá mi krásne opuchla:D Tomu sa vraví ŠŤASTIE!!! :D:D:D

Žiadne komentáre: