utorok 15. septembra 2009

"Počuj, a ty máš Facebook?"


Túto otázku počujem posledného pol roka častejšie, než "Ako sa máš?" (na druhej strane- CHVALABOHU! Lebo otázku "ako sa máš?" najviac neznášam:D) ...
Keď odpoviem pravdivo, že:"Nie, ako posledný človek na planéte, NEMÁM", tak kukajú na mňa a v mojej ľavej ruke si miesto prsteňov určite predstavujú kyjak, po návrate z NY zabudnutá depilácia nôh taktiež masovo prispieva do ich fantázie(btw. už je vše vporiadku, ok?:D).
Áno, písmo zvýraznené kurzívou je momentálne dôležité.
"Ako posledný človek na planéte".
Dneska má už Facebook fakt KAŽDÝ (dokonca som dnes na ňom objavila maminu(!) KOLEGYŇU(!) a to mi segra ukazovala kamoškinu fotku. To som teda fakt že čumela!!!). Ako, nepopieram, môže byť super byť v kontakte so svojimi starými známimi, zo základky a tak, alebo robiť si testy, komentovať, dávať tam fotky, písať si s dakým, zase komentovať, ďalšie testy, písať si a UPS, už 20 minút meškám do školy!!!
Skrátka a dobre: môže to prerásť až do závislosti. Keď som tak sondovala, tak fakt VEĽA ĽUDÍ tam kempuje skoro STÁLE. Dáte si nový test a hneeeď vám letí nový koment. Pozriete čo má kamarát nové a pol roka rolujete dolu stránku, kým sa dostanete na začiatok dňa.
Okej, nemôžem vedeť či sa tí ľudia nenudia, alebo nejsú PN (ako budem ja o týždeň:D) a neumierajú nudou, chápem;) Ale je to aj super vec, keď máte priateľov z iného štátu alebo kontinentu, je super si s nimi popísať:) Proste...
Skrátka a dobre: Facebook má dnes už každý.
OKREM Dee :)

Žiadne komentáre: