streda 23. septembra 2009

"Ale ja to MUSÍM urobit!!!"

Bullshit. Fakt, väčšiu blbosť som už dobre dlho nepočula. Totálny bullshit...
Dnešná doba je unáhlená, plná predpisov, ľudia MUSIA robiť veľa vecí (teraz si predstavte veľký škrt veľkej platne ako to býva vo filmoch keď si zrazu hlavný hrdina v romantickej situácii niečo strašne múdre prudko uvedomí)... tááák, a tu by som sa na chvíľu pozastavila a objasnila si pár faktov.

ČLOVEK NEMUSÍ NIČ. VŽDY MÁ ASPOŇ 2 MOŽNOSTI NA VÝBER.


-Ani umrieť nemusí, AK si vymyslí elixír večného života.
-ani do školy chodiť nemusí, tak bude flákač, čo už, ale MÁ na výber
-MUSÍTE spraviť do práce projekt ináč vás šéf zabije. Máte 2 možnosti: 1) projekt fakt spravíte, ale môžte si dovoliť aj možnosť 2) a to, že ho jednoducho NESPRAVÍTE (aj keď pravdepodobne letíte z firmy ale VŽDY MÁTE NA VÝBER;))
-musím ostať po škole pomáhať s umývaním okien (sorry, prvá blbosť čo ma napadla:D) lebo ma poprosila profka... áááno? No to je síce veľmi zlaté, že ste takí ochotní pomáhať, ale čo takto povedať jedno jednoduché, kratulinké "nie" ?

Skrátka a dobre, NEMUSÍTE NIČ ČO NECHCETE (nemusíte sa ani utopiť vo víre vody, ale môžte sa zadusiť vlastnými rukami- príklad, že VŽDY VŽDY VŽDY existuje aj 2. možnosť:D).

VŽDY máte na výber.
Prosím, pamätajte si to.
Hoci (ako som si teraz spomenula:D) to vlastne kedysi vravela aj jedna moja učiteľka... Dobré poznanie na záver: niekedy sa fakt oplatí počúvať učiteľov:) Ale... iba NIEKEDY:P

3 komentáre:

dievča bez mena povedal(a)...

:))) a toto som napriklad riesila vo svojom prvom poste..cize nedavno som na to tiez prisla :)
nikto nic nemusi- kazdy robi len to co chce...vsetko ostatne je alibizmus pripadne strach
.
prijemne zistenie ze su (aj tu na blogu) ludia zmyslajuci podobne ako ja :)

Dee povedal(a)...

jupiiiiiiii, jupiiiiiiiii, ani nevies jak si ma ted potesila, jupiiiiii :)))))))))

presne, alibizmus alebo strach!!! presne si to vystihla, toto som tam zabudla napisat;) 100% suhlas ;)

dievča bez mena povedal(a)...

vidis, ani mna to nenapadlo v prvom poste, tie spravne vyrazy, az teraz :)
takze rovnako diky :)))