nedeľa 13. septembra 2009

Ráno, na obed, aj večer- pivo, pivo, pivo, pivo


Malé, veľké, svetlé, tmavé, pivo, pivo, pivo, pivo
Muži, ženy, deti, starci, pivo, pivo, pivo, pivo
Doma, v práci, za volantom, pivo, pivo, pivo, pivo
Na zdravie aj na vracanie, pivo, pivo, pivo, pivo
Na oslavu aj na žiaľ, pivo, pivo, pivo, pivo
Za drobné aj za výplatu, pivo, pivo, pivo, pivo
Na rodinné rozvracanie, pivo, pivo, pivo, pivo

.
.
.
Okej, koniec kultúrnej vložky:D
To o čo mi ide je ALKOHOL.
Sama neviem prečo som na neho v poslednej tak zanevrela (okej, toto je jeden z tých okamihov, kedy niesom celkom úprimná... O:-) ), ale fakt ho nemám rada!!!
Jasné, opime sa a bude fajn, budeme cool, budeme sa zabávať, padnú zábrany, budeme vtipní, však alkohol predsa všetko rieši (veď text ZónyA). Okej, ako, niektorí ľudia sú FAKT vtipní, keď sú pod vplyvom omamnej látky zvanej alkohol, lenže ktorá tvár je teraz ich pravá??? Keď sú alebo niesú triezvi? Ktorý človek je ten skutočný?
Ako, mala som aj ja také obdobie, že Jej pome piť bude haluz (ale to som mala 15!!!) a vlastne... podľa mňa, KAŽDÝ by mal raz skúsiť aké je to byť opitý a každý to aj SKÚSI (je len otázkou času, že kedy). Napr. poznám človeka, ktorý mal 20 a opil sa len raz- na svojej 18tke- lebo to chcel len vyskúšať, odvtedy a dovtedy nič.
Fakt nemám rada ľudí, ktorí sa opíjajú len preto, aby si dačo dokázali. Ale takých je 98% ľudskej populácie Slovenskej republiky. Možno by som to aj ja mala dakedy skúsiť aby som toľko na to nenadávala, ale asi som príliš svojská. Nechcem, proste nie! Ja som si svoje už odpila, splnila som si jeden zo "životných snov" opiť sa na sračky (lebo dovtedy som si myslela, že je to strašne fajn, akože tie točáky a ako najlepšie sa dačoho zbaviť než presýtením sa toho?), mne to stačilo, ďakujem.
A pivo za alkohol nepovažujem, pokým sa ho nevypije viac ako 10 pohárov :D
Takže, všetci ostatní, plís neodsudzujte ma za to, že nepijem, lebo ani ja vás neodsudzujem za to, že pijete...




...pokiaľ sa z fajn kamošky nezmeníte na ožranku ... pokiaľ mi na tom nezáleží...

Žiadne komentáre: