piatok 11. septembra 2009

Calm down, mylady ;)

Zrazu som prudko, ale potichu, zaryla nechty do stoličky, o ktorú som sa doteraz opierala. Tá veta mi vzala dych (alebo zrýchlila?)...
Sedí tam a kýva hlavou nad ponúkanou možnosťou. "Pomôže to!"
Veď na tom predsa nieje nič zlé, jejda, prečo to tak prežívam? Pohne rukou.
Ach božŽžéé, ja chcem ísť preč. Nie, PROSÍM NIE, nenúťte ma dívať sa! Utečiem, iste utečiem!!! Aj keď to nebude príliš rozumné a bude to vyzerať maximálne čudne, ale... Nedá sa. Pohnem myšlienkou, no nohy ostanú prirastené na mieste.
Z pohára ubúda. Myšlienky šalejú. Oči tikajú zo strany na stranu aby sa vyhli najhoršiemu pohľadu v živote. Pohľadu kaziacemu ideály, ako to stihla okomentovať citlivá časť môjho Ja. "Doriti, NEPREŽÍVAJ TO TAK, ŠAK SA ÚPNE NIČ NEDEJE!", chudák môj rozum, má to so mnou ťažké... Niekto si pýta rezance a v pozadí idú správy. Ajtak som to kútikom oka zazrela. "NA TOM PREDSA NIEJE NIČ ZLÉ, TY BY SI SPRAVILA TO ISTÉ!!!", prehovoril ten kúsok zdravého rozumu. "Áno, áno!!!", dodávajú všetky bunky tela.
Zdravý Rozum mi za 5 minút všetko vysvetlil. Poslednú dobu si veľmi rozumieme a to sa mi páči:)
"Hneváš sa? Je to zlé čo sa stalo?"
"Nie:)", ...môžem byť z času na čas aj úprimná, nie?:)
Je to vporiadku:)

4 komentáre:

dievča bez mena povedal(a)...

napriklad toto je jeden z tych clankov, ktory sa mi velmi paci a je taky zasneny... a nuti ma byt zvedavou :))

Dee povedal(a)...

hehe:) v poslednej dobe som nasla novu muzu, ktora mi tak chybala:)))

dievča bez mena povedal(a)...

ja som prisla na to ze v zivote potrebujem par veci...
ale co sa tyka druheho cloveka tak je to:
- laska (smerom ja k nemu a naopak..to zahrna blaznivy smiech a ine veci :))) aj porozumenie a priatelstvo..)
- a inspiracia/ obdiv- smerom ja k nemu.. prisla som na to ze toho druheho potrebujem pre nieco obdivovat a musi mi byt inspiraciou...
.
.
neviem ci teda hovorime aspon trochu o tom istom, alebo len taka moja vsuvka :)))

Dee povedal(a)...

myslim, ze hovorime UPLNE o tom istom:)))))

ale pssssst ;)

btw.: dobre si to vystihla :)