streda 7. októbra 2009

Radosť :)

Viete, čo som zistila?
Že ja som vlastne veľmi štastný človek :D :)

*Profáci sú teď ku mne veľmi milí a myslia si, že som sa počas dvoch týždňov doma nemohla učiť (v čom ich ja zase hrdo podporujem O:-) ), tak mi písomky odpúšťajú. Ale majú pravdu, nestihla som si doma VŠETKO dobrať;)

*V poslednej dobe ma chytá nejaká strašne kreatívna nálada a kreslím si. Je to super, lebo spolusediaca nám obalila lavicu veľkým papierom, tak sa počas vyučka môžem realizovať a keď počúvam a zároveň si kreslím, tak mi to pomáha sústrediť sa:)

*Obliekam sa podľa nálady (čierna=vše je ok; biela=smútim... haha, raz keď som chcela našim ukázať jak strašne smútim, že ma nechceli pustiť na jednu chatu (viem, mala som čerstvých 15 ale ajtak!) tak som 3 dni chodila LEN v bielom:D) a strašne ma baví kombinovať neskombinovateľné kúsky oblečenia:))

*Minule mi v hlave skákali modrí kamzíci so žltými bodkami a smiala som sa na tom jak idiotské stádo idiotských koní a to som ani nefetovala!!! Len som mala fakt dobrú a naspídovanú náladu lebo som bola šťastná:)))

*Milujem kurz nemčiny, kam som sa zapísala, lebo je tam fakt sranda:) Konečne zase s kamoškou a lektori sú skvelí, viem, je to asi čudné a nezvyčajné ale veľmi rada hovorím po nemecky a akoukoľvek inou cuzdou rečou (PO FRANCÚZSKY!!! Ill pleu= prší:D) :))))

*A najviac ma teší jedna vec. Aj keď sa celkom hambím o tom písať, ale veď... vysmeje ma niekdo?:) Najviac, úplne najviac milujem, keď sa ma Dakdo dotýka. (Dakdo= dakdo KONKRÉTNY;)) Dotyk, objatie, to proste fakt môžem:))) A neuveriteľne ma to dneska potešilo. Ani neviem prečo, ale úplne:)))))

Lali lali laaa
Carpe diem:)
:)

Žiadne komentáre: