pondelok 5. októbra 2009

Výýýrokýýý

Tady sú STARŠIE...

A tady tie, čo sa mi dostali do rúk pred piatimi minútami:D Zo školy:


*slovinárka:Máme vzor aj kuli.
Mišo:Z Desmodu?

*slovinárka:Matúš,ty si kedy naposledy dával pozor?
Mates:Prosím???

*fyzikárka:Spôsob ako upútať pohľady 3C,zvýšim hlas,položím otázku a všetci na mňa hľadíte,tvárite sa ako tuho rozmýšľate a pritom ani neviete ako znela otázka.

*slovinárka:Hovorí sa o Smrekovi že mal aj milenky,ale neviem,nechcem ho ohovárať,ja som pri tom nebola.
Jerguš:Naozaj?
slovinárka:Zomrel v 82,on bol starý pán a ja mladé dievča.
Jerguš:No a?Veď láska vek nepozná.

*matikárka:Števo,ukáž mi domácu úlohu.
Števo:Najprv musíte hodiť kockou či padne moje číslo.
matikárka:Píšem ťa do triednej knihy.
Števo:Vy to robíte naschvál,lebo ma nemáte rada.
matikárka:Ber to pozitívne,možno ťa mám až príliš rada.
Števo:Tak to už zachádza priďaleko!

*Mišo na biole o encyklopédii:Ja si tú knihu požičiam na domov.
biologikárka:Na to zabudnite!!
Mišo:Už som zabudol.

*dejepisárka:Čo vás motivuje decká?
Mišo:Peniaze,love,sex.

*slovinárka o slohu:Vinco,ty si to písal sám?
Vinco:Áno,ja si všetko robím sám.

*fyzikárka o lomenom lúči:Ešte to nie je lúč.
Mišo:Ešte ho musí žltou farbou vyfarbiť!

*Riči:Ale ja nevidím na tie číselká,sú škaredo napísané.
matikárka:Pekne sú napísané,neurážaj.

Žiadne komentáre: