piatok 9. novembra 2007

Ako v americkom filme...

Od strachu takmer nedýcham. Skrývam sa, ale viem, že on si ma skôr či neskôr nájde. Jeho hladné krvilačné oči blúdia z človeka na človeka a hľadajú mňa. Zatiaľ som ukrytá v dave, lenže ono to už zistilo, že som nablízku. Zrazu ku mne, krčiacej sa na dlážke, dojde ONA. Moja patrónka. Pohybom hlavy mi naznačí, nech idem za ňou, budem v bezpečí. Postavím sa ako na strunkách, ona ma schytila a ťahala za najbližší roh a potom kľukatými uličkami do bezpečia. Bojím sa. Veľmi. Musím sa tam ešte vrátiť, ale on to tam stráži. Patrónka vraví, že neskôr bude čas. S búšiacim srdcom sa skrývam pri schodoch. Potom mi patrónka niečo povie. Viem, že má pravdu. Musím s tým bojovať. Nebude to ale ľahký boj. Účel svätí prostriedky. Je jedno, jak dosiahnem víťazstvo. Len nechcem stratiť to najcennejšie... Pre vyššie dobro ale asi budem musieť. Zalarmujem kamošov a kamošky a ide sa do boja!!! Aurevoir, mon amie :P

Žiadne komentáre: