streda 28. novembra 2007

Školský poriadok... Ja a PORUŠIŤ ho?!

Krásny deň v škole, tesne po rodičku, no paráda. Konečne obed a môžem ísť zarábať peniaze... Ale ostáva prekonať už len jeden problém... Keďže je po 5. hodine, na obed sa nahrnie miliarda malých štupľov. Tak sme sa postavili (ja, Dži a Peťa) za nich. Za nás začali prichádzať ďalší štupli (iste naklonovaní, inak nechápem). No a dozorkonajúci profesor všetko sledoval. Pri dverách (čiže takmer v cieli... lebo ja sa dnes vooobec neponáhlam, nééé...) prišla pani profesorka za nami so zdelením, že máme ísť na koniec rady... Ja na ňu kukám štýlom, že:"wtf?!" tak som sa to aj spýtala... Teda nie, že "what the fuck ide?" ale jednoducho "prečo?" a ona, že štupli majú prednosť. Ďalší pohľad typu "wtf", a už len zo seba počujem:"Pani prof., nemôžte nás pustiť, šak sme len 3 a ja sa ponáhľam k lekárovi." (áno, aj ja sa divím, kde sa vo mne vzala tá milota, a nie nedivím sa, že som povedala, že idem lekárovi miesto do práce) A potom už len počujem:"To ma nezaujíma, škola je prvoradá (aj pred zdravím???), choďte na koniec rady, PORUŠUJETE ŠKOLSKÝ PORIADOK!!!" Tak tu by ma zaujímali 2 veci= iba JA ho porušujem, alebo aj ostatné? a v školskom poriadku to vôbec JE??? Čítala som ho (celý!) ale také niečo som tam vôbec nenašla. Respektíve, našla som toto znenie(citujem):"Pre všetkých žiakov platí zásada poradia príchodu pred jedáleň." A núti ma svedomie zamyslieť sa nad otázkou, kto vlastne porušil školský poriadok???

...JA. Lebo v škole platia len 2 pravidlá... 1. učiteľ má vždy pravdu a 2. a ak ju nemá, tak platí bod č. 1

Žiadne komentáre: