nedeľa 18. novembra 2007

Moja "predpríprava", alebo stužková Oktávy A.

Dnešná noc bola skvelá. Aj keď som si ju predstavovala trochu úplne inak, ale bola skvelá. Skvelá takým iným spôsobom. V prvom rade som plánovala, že rozhodne nebudem CHORÁ [ale rýchlo som to zahnala do kúta ibalginom od neviem koho(ďakujem)]. A nič som nepila [nodobre plus-mínus 1 tequilla(oukey, tak skôr plus ako mínus), ale aj tá sa ku mne dostala omylom]. Spoznala som pár nových ľudí(aj keď nie dokonale ale o tom potom). So starými známymi som si upevnila naše "kontakty" a... a tak!

Dáme obšírnejšie? Dáme :P
Tááákže, snehom sa zrovna neplýtvalo, premávkou takisto a to nehovorím ešte o spoločenskom oblečení! Neviem prečo, cítim sa divne. Vojdem dnu, míňam známe aj neznáme (t.j. UŽ známe:D) tváre. Krátke privítanie, predstavovanie a ide sa na program. Oficialita, neoficialita, obe boli super ale na Dávida a jeho "typický školský deň" mal asi len Hamlet. Mne osobne sa lúbilo všetko. Ale neviem čo ma tak hypnotizovalo na "Kobre11" :D Stužky sú rozdané (ja pozorujem len ako divák, šak aj mňa to čaká), program odohratý, ďakovačky poďakované atď. Rodičia začali dobrovoľne-nedobrovoľne odchádzať. Na kreslách sa sedelo príjemne, tancovalo sa super (odhliadnuc od mojej nádchy) ale začala sa hlásiť o slovo únava. Ale na ňu sa dostalo asi o 6 ráno.

Posledné slovo na záver- nevyzvedaj! :P

1 komentár:

Jessica povedal(a)...

To si píš, že bolo super, akurátne tam bolo akosi tesno u niektorých:)))