sobota 15. decembra 2007

Ako dať chalanovi "nenápadne" najavo, že chcete niečo "viac"???

Žiaden problém!!! Baby, tu sú pre vás skvelé návrhy, ako urýchliť vaše vzťahy na požadovanú "úroveň"!!! Samozrejme decentne a hlavne NENÁPADNE ;)
1. (keď chceš ísť už rovno "na vec")"Zasekol sa mi zips na gatiach a musím ísť na wc, čo mám robiť???"
2. "Rozopla sa mi podprsenka a bez nej som bezradná, nezapneš mi ju?"
3. (nenápadnosť nadovšetko)"Nepomôžeš mi vyvesiť prádlo v kúpeľni?"
4. "Nechceš skúsiť jaká mäkká je moja nová posteľ?"
5. "Nemyslíš si, že môj pravý prsník je väčší?!"
6. "Chcem ísť na WC a neučili ma, ako sa naňho sadá..."
7. "Pozri aký je ten môj škrečok (MYSLENÉ NAOZAJSTNÉ ZVIERATKO!!!) zlatý."
8. "Pomôžeš mi s biológiou?" samozrejme, mladík je gentlemann, tak sa len spýta:"jasné, a čo berete?" a ty odpovieš:"...rozmnožovanie."

A pre naše drahé "polovičky" tu tiež dačo mám v "rukáve" :P
1. (Lubova taktika) "Nechceš si pozrieť moje bicie v garáži?"
2. "Mám u teba tú moju knihu..."
3. "Ešte som nevidel tvoju nanovo vymalovanú izbu..."
4. (ako sa dostať k nej domov)"Nechceš pomôcť s úlohami, vieš, všimol som si, že ti (napr.) matika moc nejde..."
5. voláš babe:"Zasekol som sa doma, plss príď mi pomôcť, kľúče sú zvonku..." (potom ich tam, samozrejme, nezabudni dať :D)
6. "Nezahráme sa na hľadačov pokladu? Vieš, jak za čias škôlky..."
7. "(priezvisko dotyčnej) chcem sa s Vami vyspať, prijímate návrh???"
a nakoniec moje obľúbené, čo zaberie vždy a za každých okolností:"Nechceš si pozrieť moju zbierku motýľov???"

Žiadne komentáre: