piatok 14. decembra 2007

Trocha zamýšľania (to máte tak, sa rýpem do vecí ja :D)

"Raperi"

Moja "obľúbená" skupina ľudí. Nieže by som ich nemala rada, to- preboha- NIE!!! Len mi prídu takí vtipní. Ich výzor- na jedno kopyto, čo nemajú vlastný rozum aby sa obliekali ináč? Keby sa všetci postavili do radu, vnímali by sme len široké tričká, široké gate, široké gate, široké... A tak isto nechápem, prečo vo svojich "songoch" nadávajú na všetkých ľudí, baby nazývajú štetkami, chalanov pohlavnými "nástrojmi" a tí ľudia ich ajtak počúvajú a myslia si o nich, akí sú COOL. Oh, áno, poďme všetci nadávať na ostatných, možno nás konečne začnú vnímať. Ich texty sú o tom, koľko toho v živote prežili. Ale kedy? Vtedy, keď boli prekvapivo triezvi a pol sekundy venovali nemyslením na to, do akého klubu pôjdu a koľko báb v ňom pretiahnu. Desať? Viac? Jasné, čísla si tak či tak nebudú pamätať. Prečo? No lebo budú po a) sfetovaní, po b) nahúlení alebo aspoň po c) úplne na mol...

Posledné slovo na záver: juhúúú, raperi, nenáviďte ma :P Ale najprv mi sľúbte, že sa nad týmto zamyslíte ;) Som drzá? Ja viem :)

1 komentár:

Adamko povedal(a)...

juhuuuu:D:D rapery obeste sa!! HOP HIP Is dead