nedeľa 16. decembra 2007

Falošné beštie!!! Beware of them :P

Ja proste "MILUJEM" ľudí, ktorí z teba len "ťažia"... Neni nad to, keď si myslíš, že máš kamošku/a ale akonáhle jej/mu príde do cesty dakto "lepší" než ty, môžeš sa s ním rozlúčiť. Jednoducho bye bye moja expriateľka!!! Budeš mi chýbať, ale neboj sa, nezabudnem na teba, vo vitrínke mám ešte naše spoločné fotky z našich spoločných chvíľ, ja si sem-tam spomeniem. Ale určite si spomeniem viackrát než TY!!! Ja len, že si to náramne "vážim"! Keď je ti zle, fajn, ja ti pomôžem, nakopnem ťa veľmi rada, dám pomocnú radu a báchorky... Nerobím to pre SVOJ dobrý pocit, to nie, ale pre TEBA!!! A ty čo mi na to??? Nič? Oh, keby to bolo len také jednoduché!!! Spýtam sa:"Ideš von?" Odpovedáš:"Oh, prepáč, ale idem s tým a tamtým..." Fajn, neva, ja nikomu súkromie kaziť nechcem, nehodlám a ani nikdy nebudem!!! Lenže toto sa opakuje VEĽA KRÁT!!! A keď je zrazu dotyčný chorý alebo ja neviem čo, tak už len počujem:"Dee, a čo robíš zajtra? Nejdeme dakam?"
Sorry, mám PROGRAM!!!

Žiadne komentáre: