nedeľa 1. júna 2008

Top 10 najčastejších vecí, ktoré som robila počas týchto 4 dní

  1. kukala filmy v telke (omg, podľa mňa som videla už toľko filmov, že toľko ich ece ani nenatočili... vážne, furt šla telka)
  2. len tak ležala a počúvala hudbu (minimálne 10 hodín denne)
  3. čítala knihu (a dúfala, že ju neokýcham:D ...asi 3 hodiny denne)
  4. pila čaj (vživote už necem videť žiadny čaj:D)
  5. spala (priemerne 3 hodiny nočne)
  6. kecala s mamou (dačo pod 2 hodiny denne... okrem soboty, kedy som nemohla rozprávať)
  7. surfovala po nete (keďže som nemohla rozprávať:D)
  8. telefonovala (v priemere 7 minút denne... hej, viem je to kríza)
  9. jedla (iba večeru)
  10. ??? (ja som už FAKT NIČ INÉ nerobila!!!)

...toto je už vážne kríza...

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

si bola chora? neboj, ja tiez nic ine nerobim :D :P mozno:D:D:D