piatok 30. mája 2008

9 zákonov schválnosti

Keď sa dakam tešíš, tak...
1. deň predtým ochorieš (môj mimoriadne obľúbený prípad)
2. danú udalosť prespíš a zobudíš sa hodinu pred jej koncom (samozrejme, dostavenie na miesto konania ti zabere asi takú 3/4 hodku)
3. ak tam treba lístky, človek v rade pred tebou dostane posledný
4. ak je to podujatie vonku, tak začne pršať (poprípade ani taká búrka s bleskami neni odveci, najmä keď strašne fúka a vy máte sukňu a ste od domova asi 50km)
5. musíš ísť lekárke lebo iný termín proste NEEXISTUJE a miesto 10tich minút vyšetrovania tam trčíš HODINU a 10 minút lebo musí ísť ece na obed (a ece sa proste MUSÍ práve teraz rozprávať s kamoškou o tom, čo budú robiť zajtra)
6. zostaneš trčať v búračke na ceste a nestihneš začiatok (alebo už rovno POLOVICU)
7. si pribuchneš kľúče zvnútra bytu (z toľkého tešenia sa) a musíš čakať na pána Páčiteľa dverí a dať mu 800SK (viem to, lebo sa mi to už stalo)
8. sa zrazu všetci začnú vyhovárať, že nemôžu
9. sa proste všetko posere a ide to z blata do kaluže, alebo už rovno z blata do BLATISKA :)

...tento článok je v 7. z 9 prípadov pravdivý, divím sa, že ece žijem:D

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

Prečo mám veľmi silný pocit, že si nebola na akcií s názvom "Bažant na mlynoch"?

Dee povedal(a)...

fiiiha, no ty mas teda velmi silne vyvinutu intuiciu;) :D si DOBRY:)

Anonymný povedal(a)...

úúú, pokračuj, to sa tak dobre počúva:D:D

Anonymný povedal(a)...

ale... tak Hex ma az tak nebavilo...az na take 4piesne...
ale keby si videla toho cernocha pedtym...waw-....uple super..
..ale to len preto sa ti toto stava bo mas strasnu imunitu!!!!!!!!!
a pritahujes take situacie lebo ich uz ocakavas a mas ich vsugerovane v hlave!..=D tva elfri

Dee povedal(a)...

DZI- ne, moja imunita je naprosto vporiadku;)
ale hex uz je sam osebe super, mozno si tam nemala tych... ehm, SPRAVNYCH LUDI, sak vis jak to myslim;)
a ja som uz pripravena na vsetko, akoze odteraz ak sa daco bude konat, oznamte mi to 5 hodin pred zaciatkom ok? popripade mozte zavolat nasim nech ma pustia ale nech mi to nevravia:D:D:D
PEDALL- mam pokracovat akoze dobry->dostatocny->priemerny->podpriemerny... atd?:D

Anonymný povedal(a)...

:D:D to v pláne nebolo, ale pobavilo :):D