utorok 6. mája 2008

Sorry but I refuse...

Ja som za každú srandu, nech nieje nuda, nech sa dá zabávať každú sekundu každého dňa. Nech sa dá zasmiať aj na blbosti.
Lenže viem kedy prestať (hm, UŽ viem, pls poznámky na túto tému si odpustite).

Ja viem, je to sranda sa furt stávkovať s každým o veľa vecí a rada to robím.
Dneska mi prišla nová stávka. Stavila som sa o likérovú bonbonieru (ak VYHRÁM, čiže nech sa na to kukám jak chcem, keď prehrám sa nič nedeje:P) mňamky-mňam.
Lenže to bola prvotná eufória a nadšenie zo stávky, že konečne dačo nové.
S odstupom času... jak sa tak nad tým zamýšlam... neurobím to.
Niežeby som na to nemala, mne nerobí problém sa to každého spýtať. Niežeby som to nechcela vedeť, ja som hrozne zvedavá...

Nepríde mi to fér. Neviem prečo, ale príde mi to absolútne trápne a neférové voči nim sa ich to spýtať... Takže s hrdosťou oznamujem, že túto stávku nevykonám :)

Sorry Mati, ale fakt sa nebudem pýtať našich spolužiakov na centimetre :D

11 komentárov:

marticenka povedal(a)...

:D nic proti Dee,ale ja som s tym nezacala...

Dee povedal(a)...

sak jaaa dobre viem do s tym zacal }=)

marticenka povedal(a)...

ano??kto?...btw,fakt ma stve ta stavka...sak vies s kym:/

Dee povedal(a)...

jasne jasne:D
nedivim sa ti... aj mna by to stvalo, ale neboj, naucis sa stavkovat;) sak preco som ti asi ja hned triasla rukou nez si stihla povedat vsetky podrobnosti?:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

Tak na centimetre je niekto zvedavý?:P:D

Prečo mi to pripomína keď niekto z našej triedy od báb získaval písmenka?:D

Dee povedal(a)...

no sak... a my ze nas baby nezaujimaju:D ...cha-pe-me-sa...

sak tie pismenka vyprovokovali par kočiek od nas na "protistavku" :D

Anonymný povedal(a)...

hej Dee-Dee...ale mna neoklames,najprv si tim bola nadsena,takze.....jasne zo sucitu,ci pre aky moralny dovod si to zavrhla...ti neveriiiiiiiiiim=D...smola KLAAAMES......ale ne....dufam ze ta rozosmeje aspon ked napisem P

chapes?=))~

marticenka povedal(a)...

inak PeDall, tomu niekomu, kto sa pytal u vas v triede, by bolo potrebne precistit pamät(sme navrhovali elektrosoky:P),lebo si nejako nepamäta o co sa stavil:D

Anonymný povedal(a)...

Ja tiež neviem o čo sa stavil:D mi nepovedal. Vlastne mňa dosť zaujímalo o čo také sa mohol staviť:D

marticenka povedal(a)...

tvoj super kamarat ma totizto asi preludy...mysli si ze nieco povedal a este k tomu tvrdi ze si daval pozor aby to povedal, ale v skutocnosti to vobec neni pravda! podla mna a aj podla peti sa stavil o pusu a nie pusinky a to je rozdiel, alebo sa mylim? preto sme aj hovorili ze je jedno ktory prehra, ze efekt je ten isty:D

Dee povedal(a)...

hej, bola som nadsena ale vies, sak to bola len ta PRVOTNA EUFORIA... :D:D:D