piatok 30. mája 2008

Nespravodlivosť/ injustice/ Ungerechtigkeit/ iniquité/ iniquità/ injusticia/ несправедливость/ iniustitia...

Je podvečer (konkrétne 17:44) krásneho teplého slnečného dňa a ja miesto toho aby som šla na Bažanta na Mlynoch (ako KAŽDÝ-nevymýšlam si-koho poznám) píšem tento článok... Prečo to robím? Lebo som CHORÁ...

......................
Áno presne tak... A neviem čo s tým. Okej, budem raz úprimná- MIMORIADNE ma sere, že tam nemôžem ísť!!! Ale fakt MIMORIADNE!!! Fajn, to že som sa na túto udalosť tešila už ROK (pardón, iba 353 dní) nebudem rozvádzať, lebo je to fakt DLHÁ doba.
Priznám sa- keď som sa o tom dozvedela, som tam najprv nechcela ísť. Potom do mňa šťuchla Soňa, prehovorila ma. Bála som sa totiž, aby sa história nezopakovala... lebo ona sa mi už opakuje, kurva hnusná!!!
Moja Spoluparanoidkyňa mi dohovorila a vtedy som to pochopila. Pôjdem tam. Za každú cenu.
.....................
Teraz sa však veci majú úplne inak. Sedím doma s teplotou tesne pod 38°C. A nemôžem robiť nič... Ani to NIČ robiť nemôžem lebo nevládzem. Smoklím tu nad dnešným možným večerom (fajn, tak smrkám z nádchy, ale takto to znie predsa o dosť poetickejšie, ne?:D) a rozmýšlam, že pôjdem radšej spať.
KONEČNE som sa nadchla tou myšlienkou tam ísť. A keď hovorím "nadchla", tak myslím FAKTICKY NADCHLA...
.....................
Prečo tam chcem tak ísť?
To miesto má dačo v sebe (fajn, myslite si, že mi preskočilo, ale hlavneže ja viem o čom tu trepem:D) a... chcela som ukázať, že som silná. Chcela som tam dojsť, ukrutne sa zabaviť a ísť pešky domov.

...Chcela som zopakovať históriu (?)

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Ak ti nejako pomôže, tak ani ja som tam nebol.

Dee povedal(a)...

no viem, jeden clovek:) cest vynimkam... ooo, cest tebe Patusko Ó Velky Skromny... :D

Anonymný povedal(a)...

aj tak by sa nic take nestalo ..historia sa NEMOŽE až tak opakovat..=) fakt..
sice mne sa momentalne opakuje

dzi