sobota 17. mája 2008

(čo je to) PARANOIDNOSŤ (?)

"Paranoja je psychické ochorenie, ktoré sa prejavuje vývojom logicky skĺbeného systému bludov. Bludy nie sú neskutočné, logicky do seba zapadajú, avšak východiská z nich sú nesprávne. Systém bludov sa u paranoika stále rozvíja."

Tak toto je vysvetlenie paranoje, ktoré som našla dakde na nete. Lenže paranoja nemusí znamenať len toto! Ja som možno tak trošku paranoidná, hej, priznávam:D Napr. na lyžiarskom s tými chlapmi, čo nám potom furt čumeli do okna (ale to že nám liezli na balkón sme videli všetky!!!), ale oni tam VÁŽNE kukali! Myslím, že ostatným to bolo jedno, tak nwm proč mne ne... :/

S kamkou sme rozoberali paranoju v spojitosti s nami. A ona prišla na toto:"My niesme paranoidné. My len vidíme u ľudí tie veci, ktoré ostatní prehliadajú lebo ich to nezaujíma."
No, tak jej teda budem veriť:) Nielen v tejto veci;) Šak čo mi iné ostáva...:D

5 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

myslim,že pri konci sa nejak "neopakujes" =D
ete ,ze wiem o čom tentokrat pises..=p..he
ale Dee ...z tych chlapov si nemala sama lepy...ved celu noc sme mali strach ze nas niekto znasilni?...
.......som paranoidna ked si myslim,ze ta palma s kt. si na to dosla som ja?..he ale ne..
dží

Dee povedal(a)...

hej, si paranoidna:D:D:D bola to ina karimatka;)

...sak my vieme co sme robili TU NOC... :D:D:D

Anonymný povedal(a)...

=-O čo ste robili tú noc?:D:D

Dee povedal(a)...

kecali a tak;)

Anonymný povedal(a)...

ale neklam, priznaj že to bolo niečo nekalé:P