piatok 7. novembra 2008

Na ceste spomienkami...

-Ako sA vOlá toTo na zipse?
-jAzdec.
-PoĎ sa hRať s jAzdCOm na ziPse!!!

-Stretneme sa na tvojom teritórku?

-Nieee, Daniel nesmie umreť!!! Už nikdy nebudem kukať žiaden seriál!!!

-Leo

-Chcela by som dať zahrať pre Deni a Lesi, pretože ich hrooozne lubim!!!
-Prečo plačem?
-Ja neviem, ale budem s tebou...

-What´s your name?
-Csilla.
-WTF?!
-No fuck! Just "Csilla"!!!

-Ľudiatakí, akých si ich pripustíš aby boli.

-NevTučnéiem, prečo sa tak vzrušujem

-Starého si vyjebal oknom?(=pozoruješ hviezdy?)

-Alte Liebe roestet nicht.

-Život je skvělý pokým nezeslábn.

-Mám sa triť prekvapene?

-Stavíme sa, že sa stavíme???

3 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

ooooooooooooooooooooooooooooo svp :o)) monika nam dala zahraaaaaaaaaaat .o)))))))))))ach tie casy

Jessica povedal(a)...

teraz mi napadlo ohľadom toho, že sa stavíme, že sa stavíme, že nedávno som mala dohodu o budúcej dohode:))

Dee povedal(a)...

juj lesi tomu ver!!! to bolo strasne uzasne!!!!!!!!!!

claire haha, daj podrobnosti:D