nedeľa 23. novembra 2008

Sorry, I can´t be perfect...

  • milujem sa
  • vymýšľam si rôzne zámienky, prečo sa nemôžem práve teraz učiť a potom ich aj robím
  • v denníčku už týždeň meškám
  • v poslednej dobe ľahko podľahám zdravým pokušeniam
  • mám zvrátené myšlienky
  • vyžívam sa v stresových situáciách
  • plyšáky ma vytláčajú z postele
  • sex na verejnosti mi nepríde zvrátený

Ako tak znova a znova čítam tento svoj zoznam, musím sa nad sebou zamyslieť... konečne... a viete, na čo som prišla? Nezmením ANI JEDNU. Ani sa o to nebudem pokúšať, lebo nechcem. Bez nich to už niesom *J*A*

Nice to meet you =D

2 komentáre:

Jessica povedal(a)...

milujem také zoznamy, lebo to, že ich píšeme neznamená, že chceme poukázať na svoje chyby, ale na to aký sme v skutočnosti...dá sa povedať, že super. Hovorím, tento semster je obdobie morálnych úpadkov:) v tom dobrom zmysle

Dee povedal(a)...

:D:D:D
hej, nechcela som aby sa moj blog zvrhol na moje myslenie ale co uz, aj ja milujem taketo zoznamy:))