streda 21. januára 2009

Lesi a Dee v roku 2005

Moja kamoška zo základky, sedeli sme spolu, bolo zo moje druhé JA:) A písali sme si "Naše zošity" a dohodli sme sa, že postupne ich na svojich blogoch uverejníme:) Tak ať se líbí:)
citujem:

"Zhrnutie Lesi(mňa) a Dendy(teba) :)
1. NIESME lesby!
2. sme možno trošku perverzné:)
3. ešte nemáme frajerov
4. rady mlsáme. mňam!
5. občas čarujeme a vyvolávame rôzne kúzla, ale: Žiadna čierna mágia!
6. sme veľmi dobré kamarátky
7. občas nám trochu preskočí
8. toto je myslím náš štvrtý spoločný zošit
9. sem-tam chytíme záchvaty smiechu (no vlastne je to zvyčajne STÁLE!)
To je všetko. Čím ale začnem?"

Lesi:"Som vpohode, len mi drbe." :D

Ja:"Lesi, ja som mu dala pusu na PERY!!!"
Lesi:"Čóóó, a čo potom???"
Ja:"Šla som domov do vane si vypláchnuť ústa..."

...ach, sladká ôsma trieda:D

Nebojte sa: TO BE CONTINUED :P
(teď už musím ísť het)

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D aaargh, mas lepsi zosit domka ako ja :D:D:D tusim si to dam okopcit :D