nedeľa 4. januára 2009

Mam chuť hovoriť po francúzsky!!!

Stáva sa ešte niekomu na svete, že keď mu strašne hrabe a má povznesenú náladu a je spokojný (content:D), že má chuť rozprávať po francúzsky??? Mne totiž hej... a pripadám si ešte ako väčší cvok:DD

Pero je na stole.- Le stylo est sur la table.
Som spokojná- Je suis content.
Otvor knihu na strane 69 a začnite čítať ale len po francúzsky.- Uvre ton livre a la paige soisantneuf et comonse a lier me sulmont an francois.
Som u Filipa a hrám sa s mojím psom.- Je sius chez Phillipe et je zue avec mon chien.
Som doma- Je suis a la maison.
Ježiško- Petit papa Noel
Na Avignonskom moste- Sur le pont d´Avignon...

*za prípadné gramatické chyby sa ospravedlňujem, už 4 roky som nevidela francúžštinu:D

5 komentárov:

Jessica povedal(a)...

na to že si 4 roky nevidela francúzštinu pekný výkon...ja by som strašne chcela vedieť po francúzsky, spomínam si len na: je suis fatigué

Dee povedal(a)...

ja nerozumiem tvojmu poslednemu slovu:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

tu piesen na avignonskom moste si pamätam :D:D:D

Dee povedal(a)...

:D:D:D:D:D:D:D

Kaya povedal(a)...

je tam par chyb, som odbornik :D pani kustekova by bola hrda.