sobota 10. januára 2009

Náhody, nehody a iné katastrofy

Do hluku dajakej pesničky od Horkýže slíže sa vmiesila "Why not" mojho mobilu.
"Čau, kde si?"
"Doma..." odpovedám:"...prečo? Ale akurát idem do Machnáču."
"Čóóó, však ja som tam teraz došiel a je tu aj T a L!!! Vydržíš chvílu ešte? A budeš mať odvoz!!!"
"Ouky-douky!!!"
Tak som mala odvoz!!! Tak ale toto bola fakt náhoda, že mi zavolal kamoš, ktorého som nevidela od novembra a mal namierené presne tam ako ja???!!!


"Ja si myslím, že bude vojna..."
"Preboha nestraš!!!" z myšlienok ma vytrhne môj strach.
"Vezmi si, že Rusko si robí čo chce, teraz odpojili plynovod a bohviečo je vlastne za tým všetkým. Lebo: nebude plyn- ľudia budú nespokojní. Kríza- ľudia sú nespokojní..."
Stále dúfam, že mi o konci sveta hovoril len preto, lebo ma chcel dostať akože "naposledy" do postele:D Ale ajtak sa toho bojím... Nemám na mysli tú posteľ...

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D ja by som sa bala asi tej postele :D

Dee povedal(a)...

ty?????????:D:D:D kto vymenil tu lesi co som poznala??????????

:D:D:D

Jessica povedal(a)...

ja už dlhšie hovorím že onedlho sa dočkáme tretej svetovej vojny,a všetci sa mi smejú...
ale je pravda že som povedala že aj zamrzne Dunaj, tak ktovie...

Dee povedal(a)...

stavime sa?:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

heh.. náhoda je blbec, ale niekedy poteší


ludia nestrašte,..inak vieš čo som spomínala tie katastrofy.. nesplnajú sa? tak trošku?
Dží

Dee povedal(a)...

no sak praaaave =o ale -20°C ece nebolo:D:D:D klop klop klop :D:D:D