štvrtok 12. februára 2009

Keby som vedela čo ďalej, nestála by som tu jak riť nastavená na kopanec...

Bóóóže jak sa já dnes len nudím!!! (Som už takmer zdravá, takže hovním doma a už vládzem aj rozmýšľať...Bože, toto bude tak odveci post:D)
Rozstrihla som staré tričko a našila som obrázok z neho na nové. Ja som ŠILA. Toto u mňa NENI normálne!!! Teda, niežeby som bola dáka panička, ktorá šalie keď sa jej odštiepi nehet (ja šaliem vždy:D) ale poukazujem na to, že za bežných okolností sa takýmto činnostiam ja nevenujem.
A dokonca som si dnes aj upratala v poličke pod stolom!!! Nenávidím upratovanie, takmer viacej ako komáre a úlohy z nemčiny, ale ajtak som si polovicu (! netreba to na prvýkrát preháňať) vyhádzala a UPRATALA.
A nechápem, prečo to sem vše píšem...:D Asi mi už začína preskakovať. Už sa mi ani do denníčka písať nechce, NEVIEM napísať jeden poondiatý sloh, HBO máme BEZ ZVUKU (wtfg???) takže ani filmy na telke už nekukám. A z tých, čo kukám na nete, sa vždy vyklujú totálne kraviny.
Takže čítam. Ešteže som tak dobre zásobená knihami, ale už ma bolí krk a oči:D

Tak, práve ste si prečítali môj momentálne Strašne zaujímavý život:D
Už končím, som na tom tak zle dneska, že normálne ROZMÝŠLAM (no taaak, to ešte pokračuje!!!:D), že si spravím Facebook!!!!! (po pol hodine- nie nespravím:D)
Idem radšej kukať Báthory...

5 komentárov:

Kaya povedal(a)...

Sprav si facebook! :))

Adamko povedal(a)...

facebook ma v dnesnej dobe uz kazdy nebudes IN ;-) to sa radsej zaregistruj na ja neviem assbook.com :D alebo niecom podobnom...

Dee povedal(a)...

hehe, praveze budem IN ale nebudem ORIGINALNA:D:D:D
nevymyslis assbook.com ???:D:D:D Tam sa ti aj registnem:D

Anonymný povedal(a)...

daj sa na facebook :o)) pls pls nebudem si musiet vzdy ked chcem s tebou nieco riesit (pst :D:D:D:P)zapinat icqcko :D
ale vazne, mnoho ludi by ta tam chcelo :o)) a my by sme sa lahsie dohadovali na stretkach a ved vies :PP (/nie, neznie to uchylne :D)

Dee povedal(a)...

neni uchylne??? tak nic:(((

vela ludi??? haha, zatial ste 2:D:D:D ale nie, ziadny facebook nebude;) aspon zatim;)
pjomin... mozme si pisat maily:))))))