sobota 28. februára 2009

Kto zaváha- nežere (aspoň u nás doma)

Smska cez anglinu:"Čau sestra pani Santovej, kúpila som nám Tixy (taký druh čipsov), keď dojdeš domov, tak si ich zjeme!!!"
Hurá, teším sa, konečne dakto na mňa myslí s jedlom. A to ešte sa ségra vybrala do obchodu LEN aby mi dačo kúpila. Raj na zemi!!!
Domov sa mi však podatilo dojsť až v neskorších hodinách a bola som plne zamestnaná inými činnosťami, takže som si ich odložila na neskôr, celá šťastná, že mi ségra nechala POLOVICU balíčka. Tak som jej šla poďakovať, že si veľmi vážim, že mi nenechala len posledných 5 ochrchlaných kúskov a dozvedela som sa, že sa tak stalo len preto, lebo kúpila 2 balíčky a jeden už zjedla a potom odjedla trochu aj z môjho ale začalo jej byť zle...
Ajtak je všetko fajn:) Tak sa teda idem v skorú noc pustit do svojej porcie, zjem asi 10 čipsov a schvátila ma únava, tak som si ich odložila na zajtra.
***
Ráno idem kuknúť do špajzy, prázdno, nič, kúdole prachu preháňajúce sa po divokom západe. Mama nič nevie a od tata som sa dozvedela, že včera jak so ségrou (áno tou, čo sa LEN PRE MŇA(!) obetovala a šla do obchodu) kukali film, tak on ich chcel zjesť ale ona striktne povedala že: "Nie, šak tie patria Dee!!!" a tato na to odvetil, že:"Dobre, tak si daj z nich ty..." A ona ich poslušne dojdedla.........

Žiadne komentáre: