utorok 21. apríla 2009

Beyond belief ... (what happened on saturday)

Verte neverte, ale áno.
Nikto to nepredpokladal, ale áno.
Vážne sa to stalo.
Po takmer troch rokoch.
Veci tak normálne, ktoré už zapadli do zabudnutia sa znova stali.
A to nasledovne:
Ako prvá som prišla pred bránu ja. Už tam stála bývalá učiteľka, spolu s riaditeľom hrajúcim tenis. Potom prišiel "Môj Brat". Chvíľu nato moja Bývalá Spolusediaca a objali sme sa. Potom Takmer Rafťáčka, Pricvik (:D), Už Vysoký Krpec, Škriatok, Flegmoš, Yogi a Slnko. Spoločne sme prešli vstupnými dverami prvého stupňa ZŠsMŠ C.23 , baby prvé, potom chalani. Postupne prišli aj ďalší (Už vodič, Ostrielaný V Živote, Ten čo opisoval "Kúlové veci od tonyho" a Nahlas Rozprávajúca), polovica bývalej triedy. Sedeli sme okolo stolu a trepali kraviny prelínajúce sa s okamihmi ticha, kedy bolo počuť len tikot hodín.
"Ako škola?" a "Máš frajera/ku?" boli najčastejšie otázky:D Pojedli sme, popili sme, pokecali sme (ach, ale zistila som, že sa proste NEVIEM rozprávať bez dvojzmyslov... vždy som znela úchylne, tak som potom radši len počúvala:D predsa len tá učiteľka učí ešte moju ségru:D), poohovárali naše profky a za 3 hodiny sme sa zdvihli.
Komorná zostava šla ďalej pripíjať na nás a naše znovu-stretnutie. Fakt pekné:) Mne sa páčilo. Zdalo sa mi, že som stade nikdy neodišla a prišlo mi to čudné ale ok:D

Veľké poďakovanie LESÍÍÍ, ktorá to celé vybavila!!! DÍKI LESI:)
Teším sa o rok:D
Čo vravíš?;)

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D jaaaaj vedela som ze sem napises o stretavke :D:D:D... chiciiii ale naozaj sa mi pacilo, hlavne ta komorna sustava :D.. dufam sa to coskoro zopakuje :o)))... juuuj supis bolooo... a nie je zaco :o) som rada, ze som sa nevzdala tak lahko :P... :o)

Dee povedal(a)...

si super lesi;) neboj, sak v sobotu:P