štvrtok 9. apríla 2009

Slúchadká/ slúchadlá (neviem, čo je gramaticky správne)

Na začiatok dobrá rada: keď máte mobil značky samsung a operátora TMobile a pokazia sa vám slúchadká, nestojte 1/2 hodinu v rade na reklamáciu!!! Je to zbytočné.

Asi niekedy na sklone roka 2009 som si všimla, že mi nejak haprujú slúchadká do mobilu. Najprv som kašlala na to. Väčšie starosti mi to začalo robiť až vtedy, keď pravé začalo pri sebemenšom pohybe vypadávať, takže som musela v buse sedieť nepohnuto.
Tak som do daru dostala nové a to predne 30. januára. Hurá, teším sa, mám nové slúchadká!!!
Teraz je apríl. Minulý týžden sa mi stala taká celkom vtipná vec, že stojím si tak na zastávke, pichnem slúchadká do mobilu a zrazu mi drát ostane v ruke a konektor, či čo to je, v mobile:D Ledva ledva som ho vybrala:D Takže nové slúchadká= viac nepoužiteľné.
MP3 mám vybitú, tak z číreho zúfalstva vezmem tie staré slúchadká v nádeji, že snáť budú fungovať. Omyl. Teda, ako sa to vezme. Fungovať fungujú ale prehrávajú buď iba zvuk alebo iba slová. Keď chytia dobrú chvílku tak aj zvuk aj vokály. Bicie zásadne neprehrávajú.
A číre zúfalstvo za hudbou ma prinútilo dojsť do TMobile predajne a kluknúť na položku "reklamácie". Po vystáti polhodinovej rady mi bolo oznámené, že môžu ísť na reklamáciu len s mobilom. Vravím si, fajn, a na kolko dní? Že do 30 dní mi ho vrátia... Umrem!!! Tak to teda ne!!!
A teda, že keď sa nechcem vzdať mobilu, že môžu mi vziať len slúchadká ale len na centrále, ktorá je za riťou Bratislavy.
Zoberem mobil a:"Heli? Kde si mi kúpila tie slúchadká do mobilu na narodky?"

Žiadne komentáre: