nedeľa 5. apríla 2009

Ženské konverzácie

Ona: pocuvam prave jedna stka f tvojom klube.. dnes dame sou !!
Ona: w8 plssssssssssssssss
Ona: inak... pomoz... co mam odpisat Jemu?
Ona: Co napisal?
Ona: sak si to uz citala, neeee???
Ona: jaaaj!!! ze aj on tebe?
Ona: co on mne? no fuj!!!
Ona: chyyyba, neee??? a ze ho...
Ona: jaaaj:D no a teraz mi to napis v sms, lebo vies, je mi blbe napisat ze "no jasne cau, inak chybas mi a ja ta milujem" ... ked ja to tak nerada vravim, ked to myslim vazne :/ ...mozno...
Ona: MOZNO?
Ona: mozno
Ona: akoze MOZNO?!
Ona: no ze ja neveeeem, ja ho mam rada ale pride mi to blbe povedat mu noo...
Ona: mas ho VIAC ako rada?
Ona: nooo asi?
Ona: ASI???
Ona: ja sa bojim
Ona: aj ja sa bojim
Ona: coho?
Ona: ono sa deju divne veci
Ona: thomu ver, tell me teraz ty
Ona: dajme tomu ze sa deju veci ktore sa mi moc asi nelubia
Ona: mojaaa!!! ono sa ti to LUBI!!!
Ona: NELUBI!!!!!
Ona: odpovedaj na otazky vystizne a neobkecavaj: preco sa bojis? teda, neodpovedaj, poznam tvoju odpoved:D moju podporu mas kedykolvek teda neeee, keby si chcela takeho johana tak nooo neviem neviem...:D:D:D teda... o kom vlastne hovoris??? o tom co myslim, ze???
Ona: ...ja chcem johana... neeeeeeeeeee, robim si prdel:D:D:D omg!! ale ked on vlastne vobec neni pekny...
Ona: moja? a co K? sak vracam teraz ked ho vidim a mam sa chut zabit ked si pomyslim ze sa mi kedysi lubil:D:D:D
Ona: vidis, na toho som uz zabudla:D:D:D
Ona: ...
Ona: plepiiiiiiiiiiiiiii 8)
Ona: neeeeee uz musiiiiiiim het!!!
Ona: aj ja, neboj:D
Ona: tak púúúúúúúúúú

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

to bola konverza s moni? :D

Dee povedal(a)...

viesco, skor nie, z kazdeho rozku trosku, ale hej, vyrazy som pouzila nase:D sak kto iny pouziva "thomu ver" a "puuu" :D