piatok 1. mája 2009

"I know what you did last summer"

Taká maličkosť a akú radosť vie urobiť. Hlavne keď do nás vdýchla to stratené... Naširoko som sa usmiala hlavne preto, lebo som sa na krátky okamih začala cítiť znova sama sebou.
Zrazu som to uvidela. Pohľady sa nám stretli, tak som rýchlo odvrátila pohľad šťastná, že už sa viac niet na čo pozerať. Bol to len záblesk. Zlomok sekundy. Silný, prenikavý, zvláštny zlomok sekundy, ktorý skončil jediným otočením hlavy. Nechala som sa unášať vo víre krásnych slov. Avšak len na okamih.....................
Tak som zavrela oči a nechala som do seba prenikať atmosféru krásy a toho slova, čo sa vždy tak strašne bojím vysloviť. Keď som ich otvorila, prihováral sa ku mne nový deň. Jeden deň sa znova zobudíte a zrazu si uvedomíte, že tu niečo nesedí. Že sa niečo stalo. Že vonku je síce veľmi krásne ale niekde ľudia ajtak kričia.
Pokojne sa tvárte, že sa vás to netýka, sú to predsa úplne cudzí ľudia. Berte ohľad na vlastný život a šťastie.
Užívajte ho,
Tešte sa z neho,
Obohacujte ho,
Buďte šťastní!!
Štastie neprichádza zvonka, musí vychádzať z vnútra.
Pokojne sa tvárte, že sa nič nestalo. Ale ono vás to dobehne. Dostane vás to priamo v tej najneočakávanejšej chvíli. Hlboko v noci keď budete skĺbené pod perinou sa to po vás začne vyšplhávať, pomaly, pokojne, má to čas, nikam sa neponáhľa... Vyšplhá sa to až k uchu a nežne vám pošepká:"Ja viem, že máš strach," a vy len ticho tisnete pery lebo viete, že má pravdu. Každý má niekedy strach..........

1 komentár:

Anonymný povedal(a)...

zboznujem tvoju tvorbu... u teba nikto nikdy nevie, ako sa vsetko vyvinie, ci to bude mat zmysel a ako to skonci :o)))