nedeľa 3. mája 2009

Reklama!!!

Achhh, no proste nemožem z toho!!! Je to geniálne, krásne, zaujímavé a... a ja neviem čo, veď posúďte sami:
1. rolujte stránku môjho blogu nadol a kukajte vpravo
2. pod označením "Ďalší na rade" nájdite Swarovskeho (myslím, že je hneď prvý)
3. kliknite na jeho blog a nájdite článok s označením "dusok bolavej zavislosti"
4. a čítajte, a čítajte, nechajte sa omámovať a čítajte...


Ak nemáte cit pre tajomno a lásku, radšej sa ani neobťažujte, ale ja si fakt myslím, že je to úžasné:)

5 komentárov:

swarovski povedal(a)...

dakujem :)

co som dlzny?

Dee povedal(a)...

1000 euro!!!

:D
Nie, robim si srandu;) Tak teda... alebo dalsie dobre clanky:)

Adamko povedal(a)...

yop swarovski je klasa :) de sa ja chytam :P

swarovski povedal(a)...

nenasiel som tvoj mail... keby som ho nahodou raz potreboval...

Dee povedal(a)...

ale tak BF zase sa nepodcenuj:P