utorok 26. februára 2008

Hra na skrývačku

Sme ešte deti. A deti sa radi hrajú. Napr. na naháňačku, slepú babu alebo na skrývačku.
Pravidlá hry: 4 kočky rozdelíme na polovicu (t.j. 2 dvojice), hrá sa vo vymedzenom priestore (pešia zóna starého mesta), jedna dvojica sa skrýva a druhá ju hľadá podľa indícií čo dostanú od skrývajúcej sa dvojice:P

Najprv sa "skrývali" M&P... Ale chúďatká S&D nepoznajú, kde sa ukrýva také, že Posmieváčik (aj keď sme to mali na exkurzii zo školy ale kto už len dával pozor?), nejaký Ovčí dom či čo to bolo:D O Katovom dome som už počula a až teraz som zistila, že popri ňom prechádzam 2x do týždňa.

Teraz nasleduje Hide & seek of Sonia & Dee!!!
1. indícia= Andor, požičaj mi kulmu svoju- chcem upraviť ofinku tvoju (jasný DEŽMAR, ne?:D)
...vysvetlenie: Andor je náš profesor a volá sa Dežo (z toho ten Dežmar) a do Dežmara chodia Emáči, tak preto tá kulma s ofinkou=)
2. indícia= Žiarivá som žiarivá, na disko som pripravená (jasná DM-ka :D)
...vysvetlenie: keď ide baba na disko, čo spraví? Samozrejme sa musí upraviť, dať si trblietavé zbytočnosti a tak, ne? No a kde ich zoženie? No predsa v DROGÉRII :P
3. indícia= Maťa pozor nedáva, oproti mladý ročník príručku dostáva (podľa tohto KAŽDÝ vie, že sa jedná o školu sv, Uršule, neni tak? :D)
...vysvetlenie: Keď sme mali tú vyššie spomínanú slávnu exkurziu mestom vynadala profesorka Mati, že nedáva pozor práve pri škole sv. Uršule, no a oproti je A4 Nultý priestor, kde mali prváci imatrikule!!! Aj keď som na nich nebola, jasné jak facka, ta net?

4 komentáre:

Adamko povedal(a)...

jaka hra:D:D ale co takto ist do Pshopu taku induciu by som vymyslel ze ani ja by som nevedel kde som:D

Dee povedal(a)...

omg, preco som tusila ze mi daco take napises???:D:D:D SKUSIME?????:D

Naša Kenialita povedal(a)...

1.-nebol to "ovci dom" ale Pastierov dom
2.-druha indicia bola:ziariva som ziariva, ako ziara jezisova, na disco som pripravena....-je jasne, ze jezisova ziara dost ale fakt ze dost zavadza. no nie?
3.mne (mati)triedna nevynadala len pred ursulou ale prinajmensom este na dvoch dalsich miestach(nieze by som sa mala cim chvalit)...
4.-NASE INDICIE SA AJ RYMOVALI!!!!!!5.-clovek by predpokladal, ze ked zijes v bratislave "iba" 17 rokov, budes poznat aspon NIECO
6.-XXXXXXXXX dodavka??? WTF? to je mimo!
7.-boli ste mimo dohodnutej trasy!!
PS:ale bola to sranda

Dee povedal(a)...

1. viem, ze pastierov ale ovecky su super, preto som to tak nazvala:)
2.jasne, sak jezis ziaril to znamenalo tie trblietky, vlasy nasprejovane a tak;)
3.hej, ale na tych dvoch dalsich miestach nebol oproti A4 kde boli ima3 :P
4.aj nase sa rymovali (svoju-tvoju, co sa na tom nerymuje? =O ), a ak ne, sak my si urcujeme podmienky:P
5. poznam NIECO, len nezijem v minulosti vies? sustredim sa na sucastnost a toto milenium, poznam ie hlavne veci, no ale ani ty si nepoznala Dezmara(myslela som, ze to pozna kazdy=o mylit sa je ludske:) )
6. dodavka=autobus
7. a pastierov dom je v "trase"? a inak, dakedy vam to ukazem pred DMkou vlavo je presne znacka ze "koniec pesej zony" cize DMka je presne na hranici a to sa rata
PS:hej bola:D
PPS: ked sme uz pri tych "chybach"... mylit sa je ludske:) a predsa niesom dokonala (to je len nasa slovinarka, to vsetci vieme;))