sobota 23. februára 2008

ONI

Oni sú proste skvelí. Tí najlepší z najlepších. Sú to ľudia, na ktorých sa dá vo všetkom spoľahnúť.
Ľudia, ktorí vám pomôžu, keď to potrebujete, nech to pre nich znamená akúkoľvek obetu.
Ľudia, ktorí vás vtrhnú do víru zábavy, kde nuda nemá miesto.
Ľudia, ktorí o vás všetko vedia a napriek tomu vás majú radi. Či možno KVôLI tomu.
Ona, čo pri vás stojí v dobrom aj zlom, ktorej nevadí či jej práve plačete na rameni, tancujete s ňou na disko alebo vám drží vlasy, keď práve máte rozhovor so záchodovou misou.
On, ktorý je pre vás ochotný spraviť veľa. Od vyriešenia problémov po ochranu, keď sa vy samy chrániť nemôžete.
Ona, ktorá taktiež máva nočné mory z hororov ako vy a nebojí sa to priznať.
On, ktorý vás odnesie na rukách, keď vy chodiť nemôžete.
Ona, ktorá vám strčí do rúk mikrofón a nepovie:"Poď nám dačo zaspievať", ale:"nezaspievame si dačo spolu?".
On, ktorý vás prikryje keď vám je zima, no vy chlad necítite.
Ona, s ktorou si rozumiete aj bez slov.
On, ktorý je síce veľmi nadržaný, ale rozumie slovku "nie" a akceptuje ho.
Ona, ktorej keď zavoláte so slovami:"Nenávidím chalanov!" vám nezačne hovoriť o tom, že bez nich je to oničom ale povie:"áno, sú to pakovia". (sorry chalani:))
On, ktorému môžete povedať všetko a nebude sa na vás kukať jak na idiota.
Ona, s ktorou keď ste spolu aj 10 hodín a nemáte čo robiť sa nenudíte a dokážete sa zabávať a smiať spolu na všetkom.
On, ktorý vás vždy rozosmeje.
Ona, ktorá pri vašom vymeškaní dákeho podujatia nepovie:"škoda, že si nebola, bolo super", ale:"aj keď bolo super, veľmi si nám chýbala".
On, ktorému keď zavoláte hneď spozná, že niečo nieje v poriadku a aj keď neuspeje, pokúsi sa s tým dačo urobiť a zlepšiť vám náladu.
Takíto ľudia sú dokonalí. A ja ich poznám. Som moc rada, že sa so mnou dali do reči zrovna ONI a zblížili sme sa. Som moc rada, že mám za priateľov zrovna ich. Nevymenila by som ich na nič na svete. Ani za 10 PSov. Vážne:)

Jasne, že každý má aj svoju "temnú stránku":) Aj ja.
O tom možno nabudúce...

2 komentáre:

Adamko povedal(a)...

akoze deni heh... toto je mrte, ked som si to precital vela mi to ukazalo kolko nedostatkov je v tomto napicu zivote... velmi dorbe musim to pochvalit sak chapeme sa:)

Dee povedal(a)...

a preto si treba vazit to dobre (omfg, uz hovorim jak dalajlama!!!:D) a dik za pochvalu:))) a nemysli si, ze sa "to" netyka aj teba:P