štvrtok 25. septembra 2008

Nech sa páči, naštvi si Dee do akej miery chceš ;)

Tu je zoznam slov a fráz, ktoré neznášam:D

1. "ALE"
... bolo super, ALE... Je mi fajn, ALE... Je to úžasné, ALE... Mňa z tých "ale" už fakt drbne... Lebo to znamená, že nič nebolo SUPER, NIEJE mi fajn a už vôbec to neni ÚŽASNÉ!!!!! Je to fajn ale(!) neni to úžasné... to znamená, že ajtak je všetko na hovno ale nechceme to priznať...
2. "počkaj"
..."Máš teraz čas?" "POČKAJ chvíľku..."; POČKAJ zavolám ti... kurva, prečo by sme mali ČAKAŤ??? Na ČO čakať? Na niečo čo vôbec nemusí prísť????? Dneska som zistila že to slovo neznášam, lebo kamoška volala s chalanom a chcela sa porozprávať a on jej na to že "počkaj"... to je síce celkom pekné ale čakať už 25 hodín vtipné teda nieje!!!
3. "Ty by si sa mala sústrediť na štúdium!!!"
... aaano? Lebo úpne šeci sa sústredia len na štúdium... a AKO sa môžem sústrediť LEN na učenie??? Na to čo ma ABSOLÚTNE nebaví a v momente by som vedela vymenovať 523 (minimálne) vecí, čo by som radšej robila miesto učenia...???
4. "Ako sa máš?"
...kurnik nevoláte mi/nerozprávate sa so mnou preto, lebo chcete vedieť ako sa MÁM!!! Táto otázka sa pokladá len vtedy keď nemáte ako začat konferu alebo sa vám nechce baviť ale ste donútení... fajn, dakedy fakt chcú ľudia SKUTOČNE vedieť ako sa máme ale... (agh, zase to jebnuté ale!!!:D)
5. "papa"
...omg, to je tak prihoretý pozdrav!!! Viac nekomentujem, musím ísť vracať...:D
6. "Musíme sa porozprávať."
...ale prd musíme, musíme len umreť a to je všetko!!! (ako som tak pátrala v knihách, toto je najneobľúbenejšia fráza vo vzťahoch:P ) Nič nemusíme keď nechceme!!! Tak ma opovážte do niečoho nútiť :P

...tak... som masochista keď sa toto dostáva na verejnosť:p Čo už, každý má dáku úchylku... aspoň niesom nekrofyl:D fuj fuj:D

5 komentárov:

Adamko povedal(a)...

Aaaa dee ma nerva :D ... Trea sa nejako ukludnit lahnut si an postel a rozkrocit nohy :P :D ...ale tak zasa s nejakymi vecami s tebou suhlasim a plne s tebou sucitim a chapem ta sak pozname ôô ...mne na to pomaha cigareta, sux ale co na to pomoze tebe, nooo i ked vedel by som :D tak gl hf zivotom BYE

Anonymný povedal(a)...

hm....ALE nema rada i Adolfka ..hehe

sry ak som pri tebe použila papa ..."ale ja za to nemožem" -to by mala byť dalšia neoblubena fraza...

inak ....ako sa maš?=D
ale ne vážne...
dzi

Dee povedal(a)...

BF- tak cigareta zrovna by byt nemusela u mna:P jejda, ale super comment fakt diki:D:D:D upna haluz:D:D:D uz som cisto-ciste kludna:D:D:D

DZI-preco? ja mam tu frazu radaO:) ja za to nemozem:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

haha bf najlepsi koment :D:D:D

Jessica povedal(a)...

ja vždy používam papa:)