piatok 5. septembra 2008

Pokúša ma sklerórza???

Čakám na prechode, že pojdem na zastávku a do mesta. Zrazu dokluše dáka baba a pozdraví ma.
Kukám na ňu, snažím sa ju zaradiť ale mala brýle (už beztak je pre mna veumi obtiažne rozoznávať neokukané človečie ksichtíky, nwm proč si ich proste nepamätám :/ ) a keď si ich dala dole sa spýtala:"Si Dee, že?" Odpovedám že jo, šak je to aj pravda... "Takmer som ťa nespoznala, vyzeráš ináč."
V hlave prehrabávam všetkých možných ľudí v okolí... bývalá spolužiačka? dakto zo základky? z okolia? z neminy? z... ???
"Tomu ver, ani ja som ťa skoro nespoznala!!!" odpovedám, už trošku mimo pravdy. Nebudem skúšať mená, ešte sa bude cítiť blbo, že neviem kto je. "Ty už si tretiačka na strednej, že?" "No jooo, som a čo ty, kam ideš?" Už v buse sa snažím voliť strašne neutrálne frázy a slová, ktoré mi zároveň pomôžu zistiť identitu slečinky vysokej asi jak ja a rovnako vyspelej.
"...ale idem s pani učiteľkou do mesta nakupovať, už vystupujem, tak čau." A hneď mi to došlo. Sestrina spolužiačka. O 4 roky mladšia. A vyzerá na môj vek. Či skôr ja na jej...
Čo už STUFF HAPPENS...
To Dee too :D

8 komentárov:

Jessica povedal(a)...

tak mne sa stalo niečo podobné...boli asi dva mesiace po maturite a v autobuse ma pozdravi nejaká blondínka. Pozerám na ňu, že preboha to kto je, potom mi trklo, že je to moja bývalá spolužiačka ktorú poznám už 8 rokov!!!

Dee povedal(a)...

:D:D:D tak to je dost haluz:D:D:D lebo ja som tuto moc nepoznala ale ked ty ju 8 rokov...:D:D:D nebola to hela, ze ne?:D (ked blondynka)

Jessica povedal(a)...

na Helu sa ťažko zabúda:D

Anonymný povedal(a)...

Mne sa skorej stane že niekoho poznám podľa tváre ale neviem odkiaľ a už vôbec že ako sa volá:D

Dee povedal(a)...

pato, teraz mam na to reagovat ze ako uzasne sa my dvaja doplname?:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

šak my sa dopĺňame! Čo si zabudla na to, že ty vieš veci opísať a ja pomenovať?:P

Dee povedal(a)...

na to sa zabudnut neda:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

he to si spomínala...
no ja som skorej na tvare...ako mena ...nikdy pri predstavovani si na prvý krat proste nezapametam to meno...ale face.
elfi