nedeľa 31. augusta 2008

August 2008, zhrnutie

Top deň: pondelok!!! jednoznačne to bude pondelok!!! :D
Top smiech: keď sme s Ninkou doplietli zmluvy a nafetovali sme sa z lepidla:D omg, ece teď sa na tom smejem:D
Top šok: vzhliadnutie našej novej milovanej týracej agentúry (škola;))
Top hudba: ono to bolo určite rádio expres, lebo iba to hrali na dedine a nešumelo
Top objav: hrad NIEJE zelený :D a prerábajú ho;)
Top zaprisahanie sa: vrátim sa na miesto kde bola žumpa, kde sme boli v ŠvP v 5. ročníku :D
Top urážka: "choď doriti" (au-au)
Top nápoj: CITRÓNOVÉ PIVO!!! jednoznačne!!!
Top pesňa: Baba Ryba od Polemicu :D a samozrejme aj Komplikovaná;)
Top názov: "SISTA" ha!!! konečne niekomu došlo že som TÁ, čiže ŽENSKÝ rod!!! :D
Top seriál: Taký pravideľný je Joan z Arcádie ale aj taká telenovela Túžba tela mala dačo do seba...:D Teda, aspoň jeden diel, čo som sa snažila kukať:D
Top odjeb: "Hrad je už zavretý..." "Tak aspoň môžme odísť?"
Top prepnutie: jedna konfera s BF, alebooo 2 hodiny v Dráčiku!!! :D
Top film: Superhrdina, ale po takych 4 hodinách mi to trošku začalo liezť na nervy:D

3 komentáre:

Jessica povedal(a)...

haha tie zmluvy!!! :) a vraj nabudúce už nepokazím, tak posledných 10 kusov som skazila:D

Anonymný povedal(a)...

:D:D:D aj ja chcem vidiet joan :D mne sa ten serial strasne paci :o) viem ze isiel uz cez prazky lenze som robila :(

Dee povedal(a)...

buduce prazdky bude znova chodit;)