piatok 8. augusta 2008

Ty tam hore, deje sa niečo?!

Ideme z dovolenky a sedím v lietadle. Pripravujeme sa na štart a zrazu začnem mať blbý pocit. Lietadlo chce vzlietnuť ale nepodarí sa mu to, tak ostáva na zemi a letušky nás upokojujú, že všetko bude v poriadku, len čo prekontrolujú "vnútro" lietadla... Ja viem, že nebude. Začína nás to hegať. Zrazu som s rodinou von z lietadla, akoby v mojej izbe a pozerám von oknom. Mám pri sebe 3 mobily a chcem poslať správu, že som v poriadku a som už v blave ale nešla som lietadlom. Správa sa nedá poslať ani z jedného. Pri pohľade z okna(je noc) vidím lietadlo, ktoré krúživým pohybom padá k zemi. Nasleduje oheň v mieste dopadu. To malo byť naše lietadlo...

  • sedeť v lietadle- čoskoro ochoriem (dokelu, zase?!)
  • pozerať z okna- okolo teba sa budú diať zaujímavé veci (hm, tak to sa deje furt)
  • padať- si príliš napätý (no možno) a nedočkavý (môž byť)
***
Toto je vše, čo som našla v online-snári (v tom domácom nič nebolo:/ ). Nechápem... Poslednú dobu sa mi snívajú divné sny a vždy akoby bdiem ale napoly aj snívam. Jak sa mám, kurnik, VYSPAŤ?!
Som divná???
(rečnícka otázka:D)
***

6 komentárov:

Anonymný povedal(a)...

ak je recnicka, co si si odpovedala? :D:D:D a inak, fakt zaujimavy sen, kedy sa ti snival? nie po tom ako si mi napisala ze lietadlom uz nikdy? :o)

Adamko povedal(a)...

Uff zaujmave, take depresivne pre mna a ked som pocuval ten sladak z velmi nebezpecne znamosti prislo mi aj luto :( ale hehe :P pekne to je len mat viacej sexualnych snov ako taketo depkovske:D ked chces ich vybavit call " " :D

Dee povedal(a)...

L:fiha, neviem, tusim minulu noc, hej, zo stredy na stvrtok? hej vtedy, pamätam si ako som sa prebudila a ze huraaa praca:D:D:D

A:ja som tak (ne)vedela ze toto napises:D:D:D haha:D neviem co sa mi deje, ze taketo divne sny :/

Anonymný povedal(a)...

Mne sa tiež divné sny snívali, ale dávnejšie. Zvyčajne sa mi snívajú živé (a divné sny) raz za čas, ale vtedy to bolo asi 5 nocí po sebe. Vraj tým miestom kde sme spali a brigádou, no neviem...

Dee povedal(a)...

ani nevrav, a nevies co to znamena ked sa ti snivaju divne sny? psychicka porucha? lebo tomu by som v tom pripade chapala:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

prečítaj si snár, podľa mňa to sny znamenajú. Žiadna psychická porucha:P