streda 13. augusta 2008

Kto obesil kravičku... ?!

Bol spáchaný zločin. Strašný, nehanebný zločin na moju kravičku... Začína pátranie po vinníkovi.
Ako sa to všetko stalo: Som v sprche, sprchujem telo. Vynechám detajly, oblečem sa a idem späť do izby. Pri vstupe zaregistrujem divné úsmevy sestry a mamy. Hneď som pochopila, že tu dačo nehrá a hodím očkom na vankúš, kde boli hračky. Jedna však chýbala. Plyšová kravička sa hompálala na garnýže priviazaná o slúchadlá od mp3 za chvostík. Začína hľadanie vinníka...

Samovražda to byť nemohla, šak jej (tej krave) je u mňa dobre a vlastne AKO by to spravila?
veri (ďalší plyšák, taký chvost bez tela:D) to tiež byť nemohla, lebo je plyšová, čiže NEŽIJE...

Alibi mamy: V čase zločinu som čítala časopis, keď došiel ku mne tato a tienil mi a zrazu mu zaiskrili oči, otočil sa a s niečim šuchotal.
...a ako dôkaz predložila vylúštenú krížovku
Alibi ségry: Ja som to nebola, ja som chcela počúvať tvoju mp3 (k zločinu-krádeži sme sa tiež dostali) a tato obesil kravičku jej slúchadlami, čiže aj JA som bola ukrátená.
...silné alibi
Alibi tata: Je iba 33,3% pravdepodobnosť, že som to bol ja, tak ma nemôžeš len tak obviniť!!!


Ja už viem, kto bol vinník, viete to aj vy?:D

6 komentárov:

Adamko povedal(a)...

Jaka krimi :D skoda ze bez detailov :D ... inak ja viem kto o bol, bol to urcite sused lebo vedel ze sa sprchujes a uz dva roky chcel tvoju kravicku obesit lebo mu ukradla pytel v ktorom mal kilo travy takze sa vlupal do bytu pomocou piko-kuzla najprv nahral video teba v sprche www.dendabathroomnake.com :D:D aaaa az potom si uvedomil ze ide po kravicke dobry som ze?? ja viem ja viem dakujem ;)

Dee povedal(a)...

:DDD smiala som sa asi pol roka VKUSE!!!:D:D:D ty si to TAKMER uhadol!!! co uz, si proste uzasny, ach, citim sa taka menejcenna a nepotrebna pri tebe...:D:D:D

ale pocuvaj, nestvoril si naozaj tu stranku, ze ne?:D:D:D

a ece raz haaaaaa, a hahaaa:D:D:D

Anonymný povedal(a)...

Prečo si vynechala detaily?:(:D

Dee povedal(a)...

pre istotu;)

Jessica povedal(a)...

hmmm, a je tá kravička v poriadku? nepotrebuje odbornú pomoc psychológa? alebo ak by si nemala istotu, že kto to spravil, čítala som v múdrej knihe : Forenzná psychológia, ako zistiť, že daný človek klame a vypracovala by som ti znalecký posudok:))

Dee povedal(a)...

juuuu diki claire, ale sak vies ze JAAA SA DO TAKYCHTO VECI VYZNAM:D:D:D